Jump to content
Vespaforum.be
les

easy to do LED achterlicht voor GT/S !

Recommended Posts

voila, een makkelijk doe het zelf ombouw naar een LED achterlicht, ikzelf had de 2 kleine LED lampjes toevallig liggen en heb ze er snel even ingestoken, ging perfect !

de grote LED moet ikzelf nog bestellen...

Kan je me zeggen waar je ze hebt gekocht en of je er nog altijd tevreden van bent?

grtz,

Peter

Mijn centen gaan naar : http://www.benzinfabrik.de/de/

2 jaar garantie op hun leds

Heb al genoeg led brol gehad.

Welke LEDs heb jij besteld voor je GTS? zou graag remlicht vervangen door LED (eventueel pinkers ook)

mvg,

Peter

Welke LEDs heb jij besteld voor je GTS? zou graag remlicht vervangen door LED (eventueel pinkers ook)

mvg,

Peter

Weet ik niet meer direct...

Ik heb momenteel een mix van leds uit China, Nederland en "den Duits"...

Belangrijk is dat je de juist socket hebt : T10 EN dat je rekening houd met de doormeter van het gat waar de leds in moeten.

Voor het achterlicht bv. kan je voor het remlicht een "grotere" led gebruiken omdat de diameter van het gat groter is dan voor het achterlicht en plaatverlichting.

al een ouder topic, maar misschien hiermee even terug actueel maken, je schrijft T10 EN via benzinfabrik, maar dan krijg je 57 keuzes, weet jij nog welke je voor het remlicht en gewoon achterlicht besteld hebt ?  Is voor een GTS 300 Super.  Bedankt voor de hulp.