Ga naar inhoud
Vespaforum.be

prijs 2de handse vespa gts 125


RoelT

Aanbevolen berichten

Momenteel rijd ik al even rond op een Vespa LX 125. Ik ben er bijzonder tevreden mee, maar nu wil de vrouw er ook een. Ik las al veel over de verschillende types (LX of GTS) op jullie forum. Maar ook daar mag je nog even je reactie over kwijt.

Ik wil vooral polsen naar de juiste prijs voor de Vespa. Vandaar enkele specs:

- 4 jaar oud, 3000 km

- nieuwe staat

- lederen dubbele zit

- koffer

- klein schermpje

Wat is een juiste prijs?

Link naar reactie
Momenteel rijd ik al even rond op een Vespa LX 125. Ik ben er bijzonder tevreden mee, maar nu wil de vrouw er ook een. Ik las al veel over de verschillende types (LX of GTS) op jullie forum. Maar ook daar mag je nog even je reactie over kwijt.

Ik wil vooral polsen naar de juiste prijs voor de Vespa. Vandaar enkele specs:

- 4 jaar oud, 3000 km

- nieuwe staat. Als je op Kapaza of 2de hands kijkt kan je een gemiddelde prijs berekenen van de verschillende koopjes. Meestal draaien die rond dezelfde prijs. Dat is toch mijn ervaring.

- lederen dubbele zit

- koffer

- klein schermpje

Wat is een juiste prijs?

Link naar reactie

Le juste prix dat is ne tvshow op TF1 dat al eeuwig aan de gang is, vroeger was dat op zondag middag en nu is dat gepresenteerd door lagaffe, maar ik weet niet meer om welk uur.

het programma komt erop neer dat je de prijs van de artikelen moet raden en wie er het dichtste bij is kan een auto of ne vespa winnen.

MVG

ps: de juiste prijs is de prijs waar de aanbodcurve en de vraagcurve samenkomen...

Link naar reactie

Het is een LX 125ie van september 2011. Kleur zwart metallic. Iets minder dan 8.000 km. Vrij volledig uitgerust met: bruin lederen zadel, chroom valbeugel achteraan, laag gefumeerd windscherm, topkoffer en drager, Bitubo schokdemper voor (regelbare vering en demping) en achter (regelbare vering), Malossi dubbele luchtfilter. Veel beter dan dit krijg je een moderne smallframe niet...

Mag weg wegens dubbel gebruik met mijn nieuwe GTS 300.

Ik kan je gerust wat foto's doormailen, als je wil.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...