Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Welke papieren heb ik nodig voor verkoop vespa + goeie carosier in oost vlaanderen?


dimio111

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Ik sta op het punt om mijn vespa te verkopen.

Maar ik vroeg mij het volgende af.

Je moet bepaalde papieren hebben om je nummerplaat aan te vragen etc...

Moet ik nog iets speciaals doen voordat ik mijn vespa kan verkopen?

Hoe bezorg ik alle correcte papieren aan de nieuwe eigenaar?

Of nog beter, welke papieren heeft de nieuwe eigenaar allemaal nodig? XD

Vraag 2.

Mijn vespa is heel nieuw, 1400Km echter vond iemand het is leuk hem omver te duwen als ik op een terrasje zat.

Met als gevolg dat er wat schade aan is, dit wil ik uiteraard eerst laten herstellen.

Maar mijn vespa dealer vraag hier echt een belachelijk hoge prijs voor...

Weet iemand in de regio oost vlaanderen een goeie carrosier zijn die moto's/vespa's hersteld.

Wel een klein detail, het is een MAT ZWARTE XD (uitblutsen, schuren en herspuiten)

Ik weet niet of mijn postje op de juiste plek staat. mijn excuses als dit niet het geval is!

En ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, aangezien ik mijn vespa best snel wil verkocht krijgen...

Thanx!

Link naar reactie

hey, ja hoor ik heb mijn papieren, maar als je een wagen verkoopt moet die eerst gekeurd worden voor verkoop. en dan krijg je op de keuring nieuwe inschrijvingspapieren voor de nieuwe eigenaar.

Ik dacht dat een nieuwe vespa eigenaar dan ook nieuwe inschrijvingspapieren nodig had? of die kan gwn de kaart gebruiken die ik nu al heb? :-)

Link naar reactie

Ok bedankt, en sry voor de verwarring dan. :P

Nu ben ik enkel nog op zoek naar een carrosier. :-)

Heb al enkele mails uitgestuurd, maar weinigen doen moto's (vespa's).

En die dat het dan doen haken af als ze horen dat het om een matte kleur gaat :s

Mijn dealer vraag +-750€ voor een plekje van 12cm diameter :s

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...