Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Zadel GTS300


RoflGts300

Aanbevolen berichten

Ik heb momenteel het bruin lederen (dubbele) zadel op m'n GTS300ie staan.

Ik heb overlaatst ne keer op zo'n "standaard" zadel gezeten, met dat wit biezeke, dat zat helemaal anders (lees "beter")

Nu heb ik nog originele lelijke (in mijn ogen) beige/zandkleurige zadel dat ze standaard op de gewone GTS plaatsen.

Zijn er mensen die zo een "super-zadel" nog hebben liggen? Willen die ruilen?

Is er een adres voor dat te laten overtrekken en eventueel met kans op "gelzadel" en waterdicht dan ook?

Graag wat info hiervoor.

Groeten,

Rolf

Link naar reactie

@les,,,ik doe dat op de oldschool bootboy style,,,,,,,,,,,,,,,,alles mat schuren met 3M schuurspons en een goei merk van spuitbus zoeken,,,,,na jaren altijd met Motip hittebestendig gespoten te hebben...heeft het lot mij tot een nieuw merk gebracht en dat ziet er voor de moment ( hij staat nu nog te drogen in de zon),, AMAZING uit,Djezus goe echt vuil army mat zwart,,,luv it,,,,,,,,,,,,,,,oh ja het merk is "Sencys" hittebestendig mat zwart en kheb da gekocht in den BRICO voor 8,95€/bus.

Pics zullen nog wel volgen ;)))

CHEERS

Link naar reactie

nice, ik was ook al aant speculeren als ik eens op men bek zou gaan om zelf in het frame te gaan snijden en mat zwart te spuiten omdat de mijne net zoals de uwe al van nature zwart is en omdat ik het gewoon vet vind :-)

de vooruitgang ziet er goed uit, ben benieuwd als hij klaar is !

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...