Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Koplamp GTS super werkt niet.


Eek

Aanbevolen berichten

Ik heb een GTS 125 ie super en mijn koplamp werkt niet meer. Ik heb er al een nieuw halogeentje ingezet maar helaas zonder resultaat. Is dit probleem bekend bij iemand? Tevens heb ik trouwens ook het probleem dat de zekering voor de elektrische opening van het zadel om de haverklap kapot gaat! Heeft iemand hier een oplossing voor?

Link naar reactie

Dank voor de reacties! Hij zit nog tot half oktober in de garantie. @RoflGTS125 Laatst ging het zadel helemaal niet meer open. kabel was losgeschoten. Ze hebben m bij de garage uitendelijk wel open kunnen krijgen maar helaas wel wat krassen achter gelaten :(

Verder heb ik ook nog een probleem bij het wegrijden met koude motor. Starten gaat prima maar zodra ik het gas aanraak slaat hij af. Laatst viel ook al even de power weg voor een seccondje op de snelweg. Ik gok dat het iets met de pomp is...

Maandag is de dealer terug van vakantie en mag hij er mooi naar kijken!

Link naar reactie

Gister bij de dealer geweest. Die heeft weer een nieuwe zekering voor het zadel erin gezet en wat blijkt..het licht doet het ook opeens weer! Schijnbaar zit dat op dezelfde zekering.

Volgende week gaat hij naar de officiele Vespa dealer waar die van mij mee samen werkt, voor de andere zaken en ook worden daar de krasjes bijgewerkt :-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...