Ga naar inhoud
Vespaforum.be

past een pk50 tank op een special 50 ?


Willlem

Aanbevolen berichten

een vraagje:

ik heb hier nog een tank liggen die ik al via internet had gekocht voor mijn pk50xl maar bij die tank die ik gekocht had zat er maar 1 gat en geen benzinemetertje, is dit dan een tank van een pk50 ipv een pk50xl ?

later kwam ik een tank tegen zeker voor een pk50xl en heb ik die gekocht en nu wil ik die eerste tank verkopen maar er vraagt mij iemand of die tank ( die waarschijnlijk voor een pk50 is ?) op een special 50 past, is dit zo ?

thx

Willem

Link naar reactie

De tank van een PK50S heeft geen meter maar is verder identisch aan deze van een PK50XL. Buiten dat er op de ene geen meter kan aangesloten worden zijn zij onderling verwisselbaar.

Voor zover ik weet heeft de tank van een Vespa 50 Special uiteraard geen meter maar ook een ander vulstopsluiting. Ik denk zelfs een tank van een 'Special' gezien te hebben die met 3 bouten vastgezet werd.

Voila, terwijl ik mijn bericht bewerkte gaf mijn allerbeste vriend Tommeke al een gepast antwoord

Link naar reactie

Neeje, past helemaal niet in een 50 Special, andere vorm en de bevestigingsgaten zitten op een andere plaats. Ik zeg nie dat j'em er nie in krijgt, maar 't je gaat er 't één en 't ander voor moeten aanpassen...

Link naar reactie

>is dat niet bij alles zo tom dat je het eerst moet aanpassen voor het erin gaat :)

Neeje, gaat er van mij altijd in, soms spant het een beetje, maar dat stoort mij niet, integendeel... :-)

En als't nie gaat, dan probeer je nie hard genoeg!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...