Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa


LVG2468

Aanbevolen berichten

Hallo Luc,

congrats met de aankoop. Spijtig van het "geklak"

Ik heb enkel een piepend bagagerekje met momenten ... voor de rest enkel vorige vrijdag precies het doorslippen van de gas ...

was wel constant 115 aan't rijden ...

Nu weer geen troubles mee gehad ... zit bijna aan 5000km dus zal er wel iets moeten gedaan worden waarschijnlijk :)

Link naar reactie

Hoi,

Klak,klak,klak is nooit goed...

Tis geen RT,haha

Benieuwd hoe het afloop,Zou er op staan dat de dealert er rap naar kijkt,

(misschien een bout of moer die ergens binnenin aan loopt)?

Groet,AJ

Link naar reactie

Heb deze week de teller van mijn GTS 300 SuperSport voorbij de 20.000 km gereden en heb nooit eerder een klak... klak... klak... geluid gehoord aan mijn Vespa.

Je hebt deze GTS 300ie dus nieuw gekocht bij een officiële Vespa-dealer en deze brave man maakt niet even tijd, om jou (klant) verder te helpen??

Zoals Miel schreef: ermee teruggaan vóór de 1.000 km en vertellen, dat het geluid steeds sterker merkbaar is.

Link naar reactie

Zoals je kan lezen is dit geen veel voorkomend probleem (geluid).

Op 300 km kan er het eventueel probleem veel schade berokkenen

klant is (normaal) koning zeggen ze toch als ze ne nieuwe kunnen verkopen!??

Groeten

Link naar reactie

kijk eens naar uw lood op uwe velg als dieje los komt dan heb dat geluid klak klak dat lood zit heel dicht tegen de carter ter hoogte van een schroef als het wiel versnelt dan hoor je het geklak ook rapper anders eens kijken naar uw boite olie

jelle

Link naar reactie

U schrijft het idd heel goed , "verkoper", het lijkt er op dat hij beter kan verkopen dan service verlenen...

Ik weet niet wie uw dealer is, maar hij moet tenminste direct (lees onmiddellijk) uw vespa bekijken en een korte diagnose stellen. En u eventueel geruststellen dat u nog eventjes verder kunt rijden zonder veel erg. Of de vespa ter plaatse stallen tot wanneer hij de herstelling kan uitvoeren. Een uitlaat demonteren kost niet zo heel veel tijd.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...