Ga naar inhoud
Vespaforum.be

mezelf voorstellen Dimitri


drejek

Aanbevolen berichten

Zal mezelf ook maar even voorstellen

ben dus Dimitri 28jaar en woon in Alken samen met mijn vriendin

sinds vorig jaar al wat aan het rondkijken ivm aankoop van een scooter.

En sinds vrijdag de trotse eigenaar van een LML 125cc 4T(Ocean Blue) aangekocht bij sdnscootershop en zeer vriendelijk en goed geholpen door Sven en zijn vrouw.

En momenteel al een 200km gemaakt en bevalt me wel.

andere vervoermiddelen van mij zijn

Fiesta ST150

Ducati 748

Link naar reactie
  • 2 weken later...

woensdag heeft de lml zijn eerste onderhoudsbeurt gehad(+-600km)en vandaag staat er nu toch al weer een 150km bij op de teller

vandaag ook eens getest met 2erop wat de topsnelheid is en 90km/h toch al op de teller gezien wat volgens mij zeker niet slecht is.

Maar volgende aanpassing één van deze toch eens gaan bestellen de sito uitlaat, voor wat meer sound en ietsje power erbij :-)

Link naar reactie
Vergeet nie da je nog in rodage zit,hé. zou toch nog nie teveel gaas geven.

Als je een sito steekt ook je sproeiers aan te passen.

Grtjs

Makke

inderdaad hij is nog in rodage, maar heb de gashendel ook nog niet volledig opengedraaid en het testen was ook maar even kortstondig en moesten toen ook al terug vertragen.

Ah bedankt voor de tip want ik wist niet dat dit ook moest bij een 4takt als je een sito uitlaat steekt

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Goede dag Dimitri,

ik heb ook een LML Star 4t, sinds 5/07, nu met ongeveer 1350km.

Na de eerste 100km eens rustig alles opengetrokken, max op teller is +/- 90-95km/h.

Wat haal je nu ongeveer met een sito uitlaat? Is het een aanrader voor lml 4t bezitters?

Alvast bedankt en veel rij plezier!

Gr Mats

Link naar reactie
Goede dag Dimitri,

ik heb ook een LML Star 4t, sinds 5/07, nu met ongeveer 1350km.

Na de eerste 100km eens rustig alles opengetrokken, max op teller is +/- 90-95km/h.

Wat haal je nu ongeveer met een sito uitlaat? Is het een aanrader voor lml 4t bezitters?

Alvast bedankt en veel rij plezier!

Gr Mats

topsnelheid momenteel niet meer getest een van deze eens testen en dan laat ik nog iets weten.

ik vind de uitlaat een aanrader, geluid is wat mooier en zeker niet te hard.

ook omdat ik vernomen had dat originele uitlaat nogal snel gaat roesten vind ik de prijs van een sito nog niet zo gek veel

Link naar reactie
@Mats en Liselot gisteren even de topsnelheid getest en naald kwam juist gelijk met 60mph streepje

Dat is dan 95km/u op de teller. Ik haal ook zo iets zonder enige aanpassing. Maar omdat er nog geen 2000km op staan houden we het nog een beetje rustig. Dus ik ga momenteel nog niet meteen overschakelen naar een Sito uitlaat. Tenzij de originele te hard roest, (maar nog niets gemerkt)

Link naar reactie

Die 4 taktjes gaan precies wel vrij goed.

Ik ben een beetje aan het twijfelen aan zo een LML, maar hij moet wel vlot 75 rijden.

Harder is niet echt nodig voor het gebruik dat ik voor ogen heb.

En vooral het verbruik spreekt me aan: 2 à 2,5 liter is wel leuk.

Link naar reactie
Die 4 taktjes gaan precies wel vrij goed.

Ik ben een beetje aan het twijfelen aan zo een LML, maar hij moet wel vlot 75 rijden.

Harder is niet echt nodig voor het gebruik dat ik voor ogen heb.

En vooral het verbruik spreekt me aan: 2 à 2,5 liter is wel leuk.

Hey Kevin,

Ben tevreden van mijn lml 125cc 4t; Ik rij nu vlot 75km/u (80km/u op teller). K zou ze wel rustig 'roderen', en pas na 1000 of 2000km echt constant 75km/u rijden.

Na 1000km begint ze echt vlotter te rijden, ik zit nu aan 1500km, en ga het nog 500km 'rustig' en geen te zotte toeren doen.

Naar verbruik moet je niet meer tellen dan 2l/100km, zeker als je alleen rijd. (of minder dan 100 kg weegt :-) )

Zo lang je niet in de regen rijdt, zijn de originele bandjes eigenlijk nog niet zo slecht. Maar vanaf het nat is...

Link naar reactie
  • 8 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...