Ga naar inhoud
Vespaforum.be

nieuwe gts helmen passen onder zadel?


lacetke

Aanbevolen berichten

Hey,

Heeft iemand er al 1tje of toevallig iemand die weet of de nieuwe gts helmen nu wel of niet onder de zadel passen van een gts?

Ik ga werken op mijn vespa en het zou handig zijn moesten de nieuwe modellen passen, nu moet ik hem constant meesleuren.

Grts

Link naar reactie
Hey,

Heeft iemand er al 1tje of toevallig iemand die weet of de nieuwe gts helmen nu wel of niet onder de zadel passen van een gts?

Heb er vorige week ééntje gekocht "Grand Tourisme" in de kleur van mijn Vespa 250 ie. Had vorig model besteld maar deze was niet meer in voorraad en heb tijdje moeten wachten op nieuw model en inderdaad is smaller geworden zodat hij zou passen onder het zadel. Morgen weet ik het effectief.

Groeten, Ivan

Grts

Link naar reactie
Allright ... tot morgen dan! ;)

Heb hem net geprobeerd erin te steken en ik moet zeggen "het is een spannertje" maar goed het zadel ging dicht. Doch het zal bij proberen blijven want voortaan gaat hij mijn Topcase in, zit daar toch veel ruimer. Bij het terug uitnemen en inspectie merkte ik toch aan de twee zijkanten van het vizier minimale krasjes en dat heb ik niet graag, akkoord was minimaal maar toch. Voor je hem koopt toch nog even proberen, voor mij moest hij er niet onder omdat mijn vriendin hare helm daar al onder zit en is van een ander merk. Vond het vorig model eigenlijk wel mooier maar het vizier nu sluit beter aan heb ik de indruk.

Groeten, Ivan

Link naar reactie

Bedankt voor de tips.

Zou voor m'n vrouwke zijn. Onze twee helmen passen er zowiezo niet onder.

M'n vrouwke hare Lazer Dragon jerhelm en mijne Lazer Monaco kunnen wel naadloos in elkaar geschoven worden en passen dan perfect in de topkoffer.

Zullen eerst ne keer passen met de nieuw Granturismo. Deze zomer naar Italia. misschien goedkoper daar.

Bedankt Ivan!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...