Ga naar inhoud
Vespaforum.be

topcase


spikelings

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik rij ondertussen al een jaar rond op een gts 300. Ik heb er een topcase opgezet. Heel handig, maar niet altijd even mooi...

Heeft er iemand een tip over hoe ik het zo kan klaarspelen dat ik hem er makkelijk kan op en afzetten ( vleugelmoeren, kliksysteem weet ik veel)?

Merci

Link naar reactie

Idd, zeer handig.

Ik vind de vespa kofferkes ook niet ideaal.

Mijn beverly 500 heeft een topcase die je met een gewone sleutel vast zet en los maakt.

Plus heeft het ding een handvat, handig om iets mee te pakken voor een tweedaagse of zo.

Link naar reactie

Ik heb zelf ne GTS met het topkoffer 42L van Vespa. Ipv de standaard drager heb ik voor een andere gekozen:

http://www.scooterwest.com/item_details/Top-Case-Rear-Rack-w-Grab-Rail--GTS-300SUPER/5757?clear_cat=true

Ziet er in mijn ogen veel beter uit als het originele en je koffer zet je vast met 1 schroef in het midden nadat je hem ingehaakt hebt.

Echt een super oplossing waarmee je je koffer er binnen de minuut eraf hebt en oogt ook goed zonder koffer.

Link naar reactie
  • 11 maanden later...

Hey Smurf,

Ben nieuw hier en ben op zoek naar een mat zwarte achterdrager voor op men vespa gts 125 super sport mat zwart waar de topkoffer op past. Kun je me vertellen waar deze te verkrijgen is en welk typ? De jouwe is ideaal. :-)

Gr Dimitri

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

Zijn er ook concrete tips om dit klaar te spelen met behoud van de originele topcase + Vespa rack? Ik dacht ook aan vleugelmoeren of zoiets, maar het lijkt me dat die rack op nougabollen trekt als de topcase eraf is.

Heb 'm nog maar net (1 dag - bijbesteld toen ik de GTS kocht) dus geen zin om al direct een andere aan te schaffen.

Anyone?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...