Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Welke stationaire sproeier in een rally 200 blok ?????


frederic009

Aanbevolen berichten

Mijn project is bijna klaar doch loopt mijn 200 rally blok niet goed. Als ik gas geef moet ik eventjes wachten voor hij optrekt en hij durft ook al eens stil vallen wanneer ik van hoge toeren kom en opeens geen gas meer geef. Ik moet dan wat met het gas spelen om hem draaiende te houden. Aan de rolantie ligt het niet en hij zuigt ook geen valse lucht. Ik vermoed dus dat het de starionaire sproeier is die niet correct is.

Mommenteel zit er een 140/50 is, ik heb ook een 160/50 geprobeerd maar dat was nog minder.

Ik vermoed dat de juiste 160/55 is maar ben dit niet zeker en om geen 10 verschillende sproeiers te moeten bestellen richt ik dus deze vraag.

Welke stationaire sproeier gaat in een rally 200?

Link naar reactie

Ik heb ook al eens gekeken op scooterhelp.

Daar las ik het volgende:

Main jet:118

Slow running jet:50

Main air bleed: 160

Starter jet: 60

Ik vermoed dat ik naar de twee laatse moet kijken en dat dit dan een 160/60 zou moeten zijn maar ik ben dit niet zeker.

Link naar reactie

Ok aan de luchtmengschroef ligt het ook niet. Ik zou eigenlijk gewoon moeten weten welke sproeiers in een carbu gaan voor een rally 200 blok.

Link naar reactie

Ok maar ik weet dan nog niet goed welke stationaire sproeier ik nodig heb.

Het is dus kleine sproeier naast de grotere, hij bestaat uit één stuk en er staan twee getallen op.

In mijn geval zit er nu een 140/40 in . Ik heb ook nog 160/50 liggen maar dat werkt ook niet.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...