Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Voedingskabel Garmin.


RoflGts300

Aanbevolen berichten

Heb een Navigon 6310 die ondersteuning geeft voor rustige motorroutes.

Nu heb ik een houder en waterdichte tas gevonden van Hama, maar wat in nu no nodig heb is "ellentrik"!

Is de kabel van Garmin apart ergens verkrijgbaar?

Heb al aan het zoeken op sites als gpsshop.be en niet echt iets te vinden.

Zijn er mensen hier, die deze kabel ook apart hebben gekocht en waar dan?

Merci!

Link naar reactie

Al wat er bij de kabel bij is, kan je niets mee aanvangen want is voor een nuvi.

Wat jij nodig hebt is een usb naar 12V stekker. Want die usb constant op stroom laten staan als er geen gps aanwezig is zal voor problemen zorgen bij regen.

Je zal dan wel een sigaretten inbouw stekker dienen te plaatsen in je linker beenschild klepje.

Link naar reactie
Al wat er bij de kabel bij is, kan je niets mee aanvangen want is voor een nuvi.

Wat jij nodig hebt is een usb naar 12V stekker. Want die usb constant op stroom laten staan als er geen gps aanwezig is zal voor problemen zorgen bij regen.

Je zal dan wel een sigaretten inbouw stekker dienen te plaatsen in je linker beenschild klepje.

Mini-usb is toch mini-usb ?

Wat is er zo speciaal aan die kabel waardoor die enkel op Nuvi werkt?

Link naar reactie

Ik schreef dat de accessoires bij de kabel voor een nuvi zijn en je daar niets mee kan aanvangen !!

En verder is dit een kabel welke permanent aangesloten is zodat de usb fiche onder stroom staat. Aangezien deze niet waterdicht is kan dit problemen geven. Een gewone 12V aansluiting kan je verwijderen als je ze niet gebruikt.

http://www.benl.ebay.be/itm/12-V-KFZ-Mini-USB-Ladegerat-fur-Zigarettenanzunder-fur-Navi-Garmin-NAVMANN-/190582154333?pt=Netzanschluss&hash=item2c5f94e45d

Link naar reactie

Q-Power.jpg

Dit heb ik op de site van RAM-mount.be terug gevonden.

Is dit beter dan wat ik hier boven had opgegeven?

Is met afsluitkapje voor "de Belgische regen"

+ Heeft er iemand foto's van montage aan de spiegel en welke RAM onderdelen ik zou moeten bestellen en waar ik deze het goedkoopst kan bestellen?

Duizendmaal dank op voorhand ...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...