Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Kleuren


tanskai

Aanbevolen berichten

kleuren kiezen op basis van de kleuren op een computerscherm is het slechtste idee dat je kunt hebben ... elk scherm is anders, en je hebt geen idee hoe dat kleur er in werkelijkheid uit zal zien.

ga gewoon naar de Gamma of in een deftige verfwinkel een kleurenkaart halen en zoek daarin je goesting, of rechtstreeks bij de carossier als je hem laat herspuiten.

een goede carossier heeft normaal gezien ook kleurenkaarten/boeken liggen van de jaren '80 (soms zelfs '70), daar vind je zeker wat je zoekt.

ook al zit er dan geen Vespa tussen, de kleuren van Fiat of Lancia zijn prima alternatieven.

Link naar reactie

Kleuren zijn enorm moeilijk om te kiezen,

ik had een bepaalde blauw in gedachten,

die ik trouwens ook gevonden had in de kleurenkaart.

Eenmaal gespoten mocht ik even gaan zien, woaw "het is een smurf, chit", ik was er even niet goed van

Wat een kleurverschil, die eigenlijk logisch is als je een klein kaartje ziet en

dat kleur wordt gespoten op een groter oppervlak, het is een groot verschil.

Je moet eigenlijk een beetje geluk hebben of eerst een stuk laten spuiten vooraleer je hem volledig zal spuiten.

Maar éénmaal je vespa in elkaar zit komt het allemaal weer tot z'n recht, en zo niet zal het kleur wel wennen (hoop ik toch).

Positieve bevestigingen van je naarsten deden dan wel deugd moet ik je er nog bij zeggen.

veel succes gekkogee

Link naar reactie

wat ik meestal doe is veel rondkijken tot ik een auto zie in een kleur waarvan ik zeg, da gaat het worden en als je dan de carrosier zegt welk merk en model en kleur dan vind hij die exact terug. Het voordeel hierbij is dat je de kleur al eens op een groot vlak hebt gezien. Tenzij je originele vespakleuren wil natuurlijk

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...