Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Letterlijk een nieuwkomer...


Wim_1979

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Ik ben letterlijk 'een nieuwkomer': dit is mijn eerste bericht op het forum, en ik heb pas mijn eerste Vespa gekocht.

Hij is nog niet eens in mijn bezit... Voorschot betaald, nummerplaat onderweg: ik kan niet wachten.

Ik heb een mooie GTS 125 (2010) op de kop kunnen tikken voor een mooie prijs.

Nog zo goed als nieuw, met slechts 2300 km op de teller. Het foto'tje in mijn profiel komt van de eerste eigenaar.

Volgende week post ik wel een paar duidelijkere foto's.

Nog even mezelf voorstellen: ik ben een dertiger uit de Kempen, regio Mol.

Ik overwoog al jaren de aankoop van een lichte motorfiets of scooter en ik heb nu eindelijk de knoop doorgehakt...

Het feit dat ik de voorbije jaren druk bezig was met het bouwen van een huis voor mijn gezin (3 kindjes) heeft er ook voor gezorgd dat dit zo lang geduurd heeft.

Ik hoop de Vespa te kunnen gebruiken voor woon-werk verkeer, en tripjes in het weekend, met mijn vrouw, als we een babysit vinden :)

In het verleden had ik al goede ervaringen met internetfora, voor andere hobby's.

Uitstekende bron van informatie: hopelijk kunnen jullie me ook helpen met mijn praktische vragen.

Tot binnenkort!

Link naar reactie

In het verleden had ik al goede ervaringen met internetfora, voor andere hobby's.

Uitstekende bron van informatie: hopelijk kunnen jullie me ook helpen met mijn praktische vragen.

amai dat ga u hier dan serieus tegenvallen ,me al die zageventen hier op dees forum ;-)

Link naar reactie

Merci voor de leuke reacties!

@ NielsVV: ik heb heel wat interesses en hobby's maar toen ik het over internetfora had bedoelde ik er twee in het bijzonder:

Ik ben een paar jaar met kites bezig geweest, kitesurfen en zo... Veel dingen geleerd van ervaren rotten via het forum van beachshop.be

Een ander forum waar ik lang op heb meegedraaid is f1geschiedenis.be: formule 1 en autosport heb ik ook altijd sterk gevolgd.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...