Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Kleuren 2012 Vespa GTS 300 Super


Kristof@Ostend

Aanbevolen berichten

Als ik de kleuren van 2012 opzoek voor de 300 GTS , kan dat dan zijn dat daar niet echt een verschil inzit met die van 2011 ? Je hebt zogezegd keuze uit 3 kleuren : Titanium grijs, Montebianco wit en satijn zwart...

http://www.bloodmotor.com/new_vehicle_color.asp?veh=247094&CatDesc=Scooters#detail . In mijn ogen toch dezelfde kleuren die nu beschikbaar zijn . Dacht dat ik een tijdje geleden ergens op 't forum las dat er ook een soort groen op de markt ging komen ...

thx voor de reacties !

Link naar reactie

Hoi,

Ik ben ook aan rondkijken voor de kleuren voor 2012...Die geruchten van die groene heb ik ook al gehoord maar vind die nergens terug. Op de beurs in Italie stond er wel een oranje...

IMAG1040.jpg

Dat ben ik al eens gaan vragen bij een paar dealers maar die beweren dat de kleuren pas tegen de zomer veranderen en dat dan de matte kleuren eruit gaan. Ik denk dat ik toch nog voor zo'n matte ga gaan

GRTS Danny

Link naar reactie

Dus pas andere kleuren als de helft van 't jaar al gepasseerd is ? Heb geen zin daar nog een half jaar op te wachten. Denk dat ik dan eens kijk om een overjaars model op de kop te tikken. Die zouden dan uiteindelijk iets afgeprijsd moeten zijn ... .veronderstel ik ... .. Het oranje vind ik wel iets hebben maar denk persoonlijk dat je dat kleur na een tijdje wel beu bent gezien !

Link naar reactie
Kristof, overjaars model???? en afgeprijsd??

Wel euh, Als ik binnenkort een nieuwe wesp koop en der staan daar in de toonzaal 2 modellen, 1 van 2011 en 1 van 2012 . Dan denk je toch niet dat ik dezelfde prijs betaal voor een overjaars model. Als ze dan toch 't zelfde geprijsd zouden zijn, dan neem ik dan toch de recentste... .. Scheelt toch weer x-aantal €'s als je hem later verkoopt omdat ie een jaartje " jonger " is.

Link naar reactie

Kristof, een vespa dealer die een vespa meer dan een maand in zijn showroom heeft staan heeft niet zo'n goede service. De dealers die ik ken kunnen de vraag niet bijhouden en zijn genoodzaakt hun showmodellen te verkopen. Dus de kans dat je een overjaars model gaat tegen komen bij een dealer is enorm klein tot nihil.

En, de meeste vespa's zijn op bestelling. Als je geluk hebt 6 weken wachttijd.

Link naar reactie

Hoi,

Gisteren nog eens gaan kijken bij twee dealers in het Antwerpse voor een prijsje te laten maken. Overjaarse gaat je daar niet vinden. Zijn allemaal al 2012 modellen die in de winkels staan. Als het belangrijk is dan hangt het er inderdaad alleen vanaf wanneer je hem inschrijft.Ik ga waarschijnlijk in de loop van volgende week even een handtekeningetje zetten. Moet zeggen als je eens rond hoort bij verschillende dealers dat dit toch wel enkele honderden euro's kan verschillen in prijs... zeker als er een paar niet vespa accessoires bij wil... Alleen al een acropovic dempertje had al 90 euro verschil op de teller.

GRTS Dann

Link naar reactie
Ik heb gehoord dat Motoren Thomas in Stabroek interessant is voor een acropovic demper. Ik ken niet de prijs en het is maar van horen zeggen hé.

Guy

Is alleszins ne vriendelijke kerel die zonder problemen mijne Bell helm heeft besteld zonder aankoopverplichting...wat ik na het passen wel degelijk gedaan heb!

Link naar reactie
  • 1 maand later...
Het bestaande blauw "Midnight Blue" en een soort vuil paars/bruin "Daring Plum" is ook een kleur die beschikbaar zal zijn voor de GTS 300 ie. GTS 250 ie zou verdwijnen ... naar wat ze mij verteld hebben.

Mijn dealer vertelde toch anders . Verkrijgbare kleuren waren wit, rood, zwart en het oranje was nieuw dit jaar en was normaal vanaf eind maart te verkrijgen... Nu, vind het oranje niet mis maar heb het gevoel dat ik het kleur na enkele jaren beu zal zijn gezien. Heb de titanium versie ook altijd vet gevonden en 'k heb mijn dan maar zo éne besteld. Deze versie zal in de toekomst niet meer kunnen besteld worden want ze maken ze niet meer in 2012. Met wat geluk heeft je dealer nog een exemplaar staan of kan hij er via via nog aan geraken.

Een mens zou altijd de keuze moeten hebben zoal hier :-) http://www.vespacafe.nl/downloads/colors.html heb je direct een gedacht hoe hij er zou uitzien !

Link naar reactie
Gts 300 ie is gene super of super sport. Is volgen dealers en websites ook verkrijgbaar ;)

Je hebt gelijk ,den éne dealer is den andere niet é ;-) . "Daring Plum" das aubergine , 't kleur waar ik al 6 jaar mee rond rij. Mooi kleur maar om nu terug 't zelfde te nemen ...

Vind het toch raar, als ik de 2012 kleuren opzoek kom ik Engelstalige sites tegen die de 300GTS Super toch nog in Titanium leveren , zonder de Super in 't wit op de flanken geschreven weliswaar . Ik heb onlangs 3 verschillende dealers gecontacteerd in België en allemaal wisten ze me te zeggen dat Titanium niet meer leverbaar was voor 2012 . Zou dit dan enkel voor Europa gelden ?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...