wally Geplaatst: 12 januari 2006 Delen Geplaatst: 12 januari 2006 Juplahoi Mischien een domme vraag maar is er een verschil tussen een gt 150 bj 61 en een gl en zo ja wat ? Thanks Wally Link naar reactie
Speedracer Geplaatst: 12 januari 2006 Delen Geplaatst: 12 januari 2006 Volgens mij waren er in 1961 helemaal nog geen Vespa GT's, maar ik kan mis zijn... Link naar reactie
moz Geplaatst: 12 januari 2006 Delen Geplaatst: 12 januari 2006 ik dacht dat gt 125 was, geen 150. GL / Sprint wel 150. En gt vanaf 65 of 66 was, niet begin jaren '60. Maar de kans dat ik me vergis is vrij omvangrijk :-) Link naar reactie
fajes Geplaatst: 12 januari 2006 Delen Geplaatst: 12 januari 2006 dan zijn er nog de oude gl types vanaf '59 tot '61 ongeveer met een rond licht en de latere met trapezium licht. toch een heel verschil... cheers Link naar reactie
wally Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2006 Zal nog wachten tot volgende woensdag dan heb ik de papieren maar dit was hetgeen de verkoper zei.Vond er ook niets over op het net vandaar men vraag. Thanks Link naar reactie
gio695 Geplaatst: 12 januari 2006 Delen Geplaatst: 12 januari 2006 Heb je de Vespa thuis? Zoja...even chassisnummer checken!(Misschien dom idee, maar dan weet je precies wat je hebt, he) Link naar reactie
renoretro Geplaatst: 12 januari 2006 Delen Geplaatst: 12 januari 2006 Inderdaad een GT bestond nog niet in 1961. Je hebt al zeker een GL wideframe.58-59 Een GL large frame met ronde licht 3 vitt. en 10"(VGLB) En een gl zoals één van de mijne hier op foto. Link naar reactie
wally Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2006 tja tword er niet makkelijker op .Kga woensdag om de scoot en dan heb ik de papieren en al in ene keer,k weet et nog te zeggen. wally Link naar reactie
wally Geplaatst: 18 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2006 heb hem nu thuis staan maar is er niet makkelijker op geworden.Ze is ingschreven onder frame nr bij de div als een 150 cc van 1961 maar vind hierover niks terug.Wie helpt het mysterie te ontsluieren Link naar reactie
renoretro Geplaatst: 18 januari 2006 Delen Geplaatst: 18 januari 2006 Pech,VMB is een 125cc normaal wordt zelden als 150cc ingeschreven,of je wil eerlijk zijn met een 150cc cilinderkit. Link naar reactie
Stephan Geplaatst: 18 januari 2006 Delen Geplaatst: 18 januari 2006 jah, een VMB is een smalfr primavera. het zou moeten zijn VNL2T ?... dan zou het een GT van 67 zijn ook zo een uilskuiken van de div of douane die gemist is zeker gelijk bij de mijnen. Link naar reactie
wally Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2006 Dus als ze gemist zijn van nr zou ik hem opnieuw moeten kunnen inschrijven als 125 cc onder het juiste nr ? Link naar reactie
Scooterboy Geplaatst: 19 januari 2006 Delen Geplaatst: 19 januari 2006 Hmmmm... . moeilijke situatie.mail eens je motornr door naar me Link naar reactie
wally Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2006 Opgelost Vandaag de vaste bil verwijderd daar er vanalles aan het frame plakte waardoor ik het nr niet lezen kon.Toen ik het bakje leeg maakte, zag ik wat er allemaal aankleefde.K'wist niet dat er zoveel plaats onder die bil was.heb uitgehaald:1 jeansbroek,een halfvolle fles fruitsap,fles olie die niet afsloot,ontdooide lasagne 250 gr houdbaarheidsdatum 05/2005, en een pak ontdooide diepvriesspinazie,kmoet zeggen da ik men handschoenen aangedaan heb en nadien men handen nog 3 x gewassen heb.Na de dikke aangekoekte smurrie afgestoken te hebben kwam er tevoorschijn tatata vnl2t. Link naar reactie
moz Geplaatst: 20 januari 2006 Delen Geplaatst: 20 januari 2006 maw, identiek dezelfde als mijne GT van 67. Goei keuze Wally! ideaal om door de bochten te slenteren! Link naar reactie
wally Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2006 kdacht et al maar wast nie zeker. goed é !! Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.