Ga naar inhoud
Vespaforum.be

nieuwe aanwinst....


-Kristof-

Aanbevolen berichten

sindo , denk dat ik deze erin laat ze , is eigenlijk enkel op bevestigingen van middenpoot en dit krijgen we denk ik wel goed, en de dwarsbalkjes heb ik al opengeslepen en profiel in gestoken, deze las ik maandag dicht. zullen zien hoe het volgende week eruit ziet na het lassen :)

Link naar reactie

Je hoeft u niet te haasten want het is winter en veel rijden zult ge niet,ik zou zeker die bodem plaat verwijderen . Je wilt dat het lang meegaat na al dat werk die je gaat insteken en schoon afwerken ,Het kost je wat meer, maar dit blijft niet meer in je achterhoofd met een dikke spijt .En rap opknappen voor de 2de maal ga je het niet meer doen ,gij zijt blij als alles bijna van de eerste keer klaar is.Dat is jou beslissing natuurlijk ,Maar zeer dom als je het niet doet.

Grt Gio

Link naar reactie

was zeker niet de bedoeling om rap rap op te knappen hoor ,raar dat dit zo overkomt... moet pas klaar zijn tegen 2013 :), dacht/vond gewoon dat ze er nog goed uitzag :S , is dit via sip dezelfde vloerplaat als een 150 sprint of zouden er nog verschillen zijn aangaande dat het spaanse is...

grtjs

Link naar reactie

was idd metalen buisje , kwam mooi in drie aparte gatjes aan achtervelg uit , maar heb deze buis derstraks ''express'' afgebroken zodat men gainen nergens vast kunnen zitten :) tunnel heb ik wel ingespoten met wax en mastik dus daar komt al zeker niets meer aan...

grtjs

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...