Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Carburator PX


tanskai

Aanbevolen berichten

Jo, heb het volgende probleem: lek benzien als de vespa stilstaat met benzinekraan open. Heb het hier al eens gepost en de conclusie was de vlotternaald. Ik heb nu de hele vlottereenheid vervangen, (dus vlotter + dekseltje en de hele rimram, uit een carburator die ik nog had liggen) maar de carburator lekt nog, en zelfs harder, mar enkel met benzinekraan open.

Iemand nog suggesties?(over een vergeten dichting of zo)

Thx

Link naar reactie

Hallo, ik heb ooit hetzelfde aan de hand gehad. (VNB 3)

Bij mij was het dat kleine kapje waar de brandstofleiding op gemonteerd staat (aanvoerleiding brandstof op carburator) dat niet meer vlak was ( van de bramen , vraag me niet hoe dat kon). Ik heb deze dan (LICHTJES !!!!) bijgevijld , een iets dikkere dichting ertussen geplaatst , een iets langere bout ,en hopla het was OPGELOST !!!!!

Ge kunt ook uiteraard een nieuwe kopen .

Ik zou zeggen Probeer maar.

Groetjes Vespizza .

Link naar reactie

Heb het ook mee gemaakt op een 21mm ! daar was de conclusie dat de benzine gewoon door bleef stromen omdat de benzinekraan open stond... de benzine bleef gewoon komen :) terwijl de andere benzine niet eens benut was... het gevolg was dus vrijwel simpel :s de carb lekte langs alle kanten... Ik weet niet of je hier iets mee bent, maar ik denk gewoon dat je dan gewoon je naftkraantje toe moet doen of gewoon met halve naftkraan open te rijden fzo :) zodat hij niet in dat "te vele" mengsel verzuipt !

Ik hoop dat je er iets mee bent !

MVG Fele

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...