Ga naar inhoud
Vespaforum.be

serieus accident


nice guy

Aanbevolen berichten

ben hier voor het eerst, daar ik niet zo'n computer-liefhebber ben. Wil gewoon een klein verzoekje plegen.

Mijn lieve echtgenote heeft vorige week dinsdag een seriues accident gehad met haar vespa in de begijnhoflaan te Gent. De eerste vier dagen heeft ze in coma gelegen. Nu is ze al regelmatig wakker. Er is nog steeds geen nieuws over eventueel blijvende hersenletsels, wel is zeker dat er bloedingen geweest zijn... Nu, op de momenten dat ze wakker is gedraagt ze zich gelijk een klein kind, dat is heel angstaanjagend, en ben eerlijk gezegd wel bang, maar dat heeft als voordeel dat ze ook heel gemakkelijk blij te maken is. Het is mij gisteren opgevallen hoe gelukkig dat ze was dat ze enkele kaartjes met gelukwensen heeft gekregen. Vandaar: mensen die zich geroepen voelen haar een kaartje te sturen :

U.Z. Gasthuisberg

E 650 t.a.v. Jolien Willems

3000 Leuven

het zal haar beslist goed doen...

Groeten,

Lieven

Link naar reactie

hallo, ik zou zeggen sterkte in deze onzekere dagen!! en ik hoop van harte dat het allemaal goed komt!! ga is in mijn kaartendoos duiken en er ééntje posten, de groeten jan

Link naar reactie

Gaat inderdaad over Jolien waarvoor in september het grote feest aan de jordaan werd gehouden. Toen in afwachting van een dubbel-longtransplantatie.

Kom nu net terug van haar. Het gaat goed, allez 't is te zeggen, zo goed als mogelijk en elke dag een beetje beter. Ze is nu al regelmatig 'helder' van geest, maar nooit echt lang, ze begint zich ook veel bewuster te worden van wat er allemaal is gebeurt. ze kan reeds goed babbelen. Er komt nu ook een kinesist om haar rechterkant (die verlamd was) terug te trainen. Dat verloopt niet zonder pijn, maar er is ook al veel resultaat van.

voorts vertelt ze reeds enkele dagen dat ze met haar vespa wil gaan rijden... maar dat zal toch niet voor direct zijn. ze vind de vespa-kaartjes die ze krijgt ook absoluut de leukste. alles wijst erop dat ze nog steeds zot is van vespa'tjes.

Ze was ook vergeten dat ze in september een dubbel-longtransplantatie heeft gehad, maar dat vind ze nu ook wel heel leuk, want ze kan goed ademen.

Ze wil nu zo snel mogelijk naar huis. Misschien volgende week, maar dan is het wel om thuis te rusten en dagelijks bij de kinesist te gaan. Maar dat is ze na al die jaren toch gewoon...

Bedankt voor al de deugddoende reacties !

Lieven X

Link naar reactie
  • 2 weken later...

dag iedereen ik wil graag iedereen bedanken die mij op alerlij manieren gesteunt hebben.

ik ben nu ook terug van de kliniek sinds mandag het gaat wel een stuk beter maar er is nog veel dat ik niet kan

maar het zal alemaalwel goed komen

groetjes

jolien

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...