Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Pinkstermaandag 13 juni Middelkerke


Wutsie75

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

Ik dacht er aan mee te rijden, maar twijfel nog. In principe zie ik niet in waarom ik zou moeten betalen om op de openbare weg te rijden; en dan nog wel 12 € (voor de ouderen, jawel, 600 BEF). Meer dan genoeg lijkt mij). in ruil krijg je een Italiaans maal

( wellicht spagetti dus, kostprijs nulkommanul...) en nog wat. Misschien rij ik dus wel naar Middelkerke om de sfeer op te snuiven (hoeveel kost dat??) en daarna zie ik wel. Ik heb al veel mooie ritten solo afgewerkt...Bon ik begrijp ok wel dat de clubkas belangrijk is, maar een beetje redelijke bedragen aub...

Link naar reactie

Bwoja, is een rit aangeraden door een kameraad van aan zee en we doen eens mee met ons 3'en...

Had nog niet over die prijs nagedacht maar naar mijn weten is 12€ = 485BEF en we krijgen toch ook 3 drankjes bij en na onze spaghetti ;-)

Link naar reactie
Ik heb al veel mooie ritten solo afgewerkt...

Da's misschien 't beste voor u...

Reken eens uit: 3 drankjes (als ge alleen zijt moet ge toch ook drinken hé, en op 't café moogt ge rekenen op 3x1,6 euro

Iets eten zult ge daar ook niet doen onder de 5 euro

das dus al 9,8 euro.

En daar zit ge dan, in uw eentje op een terras...

Wa schiet er dan nog over om alles te organiseren en in goede banen te leiden?

Ge kunt natuurlijk ook uw bokes en een flesje water meenemen en alleen in een hoekje zitten kniezen hé...

Link naar reactie

Er waren 124 Vespa's in de colonne en 147 deelnemers..

De lunch was pizza "à volonté", drank voorzien op twee verschillende locatie

en als aandenken een zeer leuke Vespa-sleutelhanger.

Ik betaalde met veel plezier 10,00 Euro voor dit evenement.

Zoals bij Wutsie75, waren onze Vespa's ook zeer vuil..

maar sedert vanmorgen staan ze terug in showroom staat. ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...