Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Kabels leggen


Chris

Aanbevolen berichten

VOOR het schilderen van mijn Sprintje, heb ik iets te enthousiast de kabels (elektriciteit en andere) uit het frame getrokken. Nu, properkes gespoten, wou ik, ook weer zeer enthousiast, de kabels even terug installeren. Niets dus. Iemand tips voor een easy job? Dank u.

post-1701-13769185617388.jpg

Link naar reactie

Ha die Nero. Dat staat niet in mijn boekske, neen. Spijtig. De zoekfunctie had ik al gebruikt, maar niks gevonden. Heb je die zoekfunctie al eens gebruikt? Brengt niet veel op hoor. Maar ik probeer opnieuw. De volhouder wint. Ook met de kabels denk ik.

Link naar reactie

vastmaken aan ne stugge wasdraad of nen dikke ijzerdraad, Chris. die er eerst door steken, je kan die wat plooien en richten, zo kan je je kabels er gemakkelijk doortrekken.

Link naar reactie

Ik heb met een spiegeltje gekeken in het frame. Er zijn 3 openingen. Eén pijpje waar duidelijk één kabel in past (dewelke?????), één rond gat van ongeveer 1 cm (de stroomkabel denk ik ??) en dan nog één gleuf die voor de andere kabels dient. Kan dat wat kloppen?

Ik heb al een buitenkabel kunnen doortrekken door de gleuf, maar de stroomdraad gaat er niet door.

Link naar reactie

Dank u Fajes. Ge ziet, schoolmeesters weten niet alles (maar ze denken dikwijls van wel) :D. Ik denk het gat voor de stroom en de gleuf voor de rest. Ik begin binnenkort te peuteren. Nu eerst de S2 afmaken en de J125 klaarzetten.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...