Ga naar inhoud
Vespaforum.be

The Celtic Rit


Vespa Club Diest

Aanbevolen berichten

Vespa Club Diest organiseert voor de eerste maal een ride-out. Deze zal doorgaan op 29 mei 2011.

Het zal een bepijlde rit worden van een 70 kilometers, waar we zoveel mogelijk de mooie omgevingen laten zien van Diest en omstreken.

Voor Vespisten die graag met een volle maag vertrekken is er een ontbijt voorzien en dit voor slechts 5 euro.

Voor het ontbijt zou je u wel tijdig moeten inschrijven.

Dit kan op het email adres vespaclubdiest@gmail.com of via onze site www.vespaclubdiest.be

We hopen u op onze rit te zien!

Steve en Philip

Evenement: Ride-out

Georganiseerd door: Vespa Club Diest

Lokatie: Pub The Celt - Diest

www.vespaclubdiest.be

post-5668-13769185317001.jpg

Link naar reactie

Hmmm, bepijlde rondrit in de geboortestad van mijn vriendin

kans zeer groot dat wij deze rit gaan rijden :-)

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...

Bestellingen voor de ontbijtjes zijn vlot binnengekomen , de warme bakker is verwittigd :-)

De weersvoorspellingen zien er goed uit dus tot zondag allemaal.

Voor wie The Celt niet zou weten liggen = net voorbij de halve maan (provinciaal domein) na de verkeerslichten aan de linkerkant.

Ge kunt nie missen :-)

Link naar reactie
Vanaf hoe laat en tot hoe laat kan men vertrekken voor de rondrit?

Maakt voor mij niet veel uit want kom toch maar is misschien wel gemakkelijk dat de mensen dat weten?

Vertrekken kan vanaf 10 u tot 15 u ,eigenlijk is er geen afsluituur want het is een bepijlde rit die je op eigen tempo kunt afhaspelen ,maar gezien de afstand van 70 km , met de nodige tussenstops lijkt me 15 u het laatste vertrekuur indien je echt van deze schitterende rit vol verrassingen wilt genieten.

Tot zondag en breng de 'zon' mee !!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...