Ga naar inhoud
Vespaforum.be

ZLVC van start...


Trudooke

Aanbevolen berichten

Bij deze vertellen we fier dat we een eerste keer samengekomen zijn met enkele geïnteresseerden.

De ZUID LIMBURGSE VESPA CLUB is uit de startblokken geschoten...

de aanwezigen waren:

Olivier, Vespacruiser&Elena, Myriam, Peter, Pieter, Tom&Sonja, Michel, Trudooke. De afwezigen hadden ongelijk ;o)

Binnenkort plannen we een nieuwe samenkomst waarop alle praktische afspraken voor de eerste rit zullen gemaakt worden. Noteer alvast ZONDAG 13 MAART in jullie agenda. We hopen op een talrijke opkomst op onze 1ste rit, deze is voor alle geïnteresseerden (ook niet leden).

Link naar reactie

Fijn te horen dat ZLVC een feit is ... spijtig genoeg ben ik niet naar de vergadering kunnen komen (moest werken).

Zondag 13 maart staat alvast met stip genoteerd in mijn agenda, hopelijk de eerste van nog vele mooie ritten !

Vraagje : is er al een site voor ZLVC online ?

Tot binnenkort,

TheWiz

Link naar reactie
TROUWENS de rit is gratis hé,...

WAW! Wordt de benzine dan terug betaald? :)))

Ik heb nog geen enkele rit meegemaakt waarvoor men moet betalen, da's dus niks nieuws...(tenzij men volgende màg betalen).

Succes met jullie eerste rit! Hopelijk zijn er een paar wegkapiteins (met ervaring)die alles in goede banen leiden.

Groetjes, nero.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
klinkt dit als een spontane solicitatie ;o)

je bent welkom, als wegkapitein of als "gewoon" rijder.

Zeker niet, maar als er pakweg 50 vespa's opduiken is het niet evident om dit in goede banen te leiden zonder wegkapiteins met fluovestjes en signaalborden...

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Beste Zuid Limburgse Vespaclub

We wensen in naam van Vespaclub Tricolori Eisden Maasmechelen veel succes met jullie nieuwe club. Hierbij willen we jullie alvast uitnodigen voor onze evenenemt op zondag 5 juni. De classics day, een natioanele vespa- en oldtimertreffen. Programma, inschrijvingen, locatie, enz... worden later nog bekend gemaakt. We hopen jullie bij te hebben op onze 1ste evenement!

vriendelijke groeten vanwege Vespaclub Tricolori Eisden Maasmechelen.

www.vespaclubtricolori.be

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Hey Isabel10,

het clublocaal is de Italian cofee lounge, de "presto", dat ligt naast het Brico tuincenter.

en op te antwoorden op vespacruiser, we zijn er volop mee bezig...

het gaat gezellig worden op de eerste rit... ;o)

hey Vespa cruiser, komen wij nog eens samen voor dat de eerste rit is?

Link naar reactie

Vespa club Houthalen wenst jullie veel succes met de nieuwe club,heb het vandaag bekend gemaakt dat jullie eerste rit op 13 maart valt en omdat wij dan toch nog niks hebben opstaan hoop ik met een paar leden of (maten) af te komen!

Grts Vespaclub Houthalen.

www.vespaclubhouthalen.be

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...