Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Achterlicht Lambretta


ticce

Aanbevolen berichten

Ik zit met m' n handen in het haar... Mijn achterlicht werkt sinds kort niet meer. Alles al vervangen, reflector met lamphouder, lampje, bedrading van kabelboom naar licht nagekeken, bedrading van kabelboom naar lamphouder vanvoor nagekeken Nog steeds niets, wat zie ik over het hoofd? Het enigste wat met het achterlicht te maken heeft is toch de zwarte draad vanuit de kabelboom, in contact met de bruine uit de kabelboom en de bruine uit de schakelaar? Of zie ik het helemaal verkeerd? Kan het iets te maken hebben met de regulator of CDI of erger met de startplaat, maar dan zouden de voorlichten ook niet branden, toch???? Ik weet het allemaal niet meer en het is veel te koud in mijn garage...

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Na veel gevloek heb ik eindelijk de fout gevonden. Stom, stom, stom, ik heb dus de aarding tussen de rondel en het moertje vast gemaakt in plaats van tussen het chassis en de rondel... Weeral iets dat ik weet voor m' n volgende restauratie. Stom dat ik daar over heb gezien, ineens ook nieuwe connectors erop gezet voor het geval dat...

Toch weeral zeer bedankt voor de informatie,

Ticce

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...