Ga naar inhoud
Vespaforum.be

iemand abonnement scootitude?


singelee

Aanbevolen berichten

Heeft er iemand hier ervaring met een abonnement te nemen van scootitude?

Ik geraak zo moeilijk in een winkel waar ze deze verkopen en zou daarom graag een abonnement hebben. Heb die gasten al eens een mail gestuurd maar heb daar geen antwoord op gekregen. Heb al op hun website gezocht maar geraak daar niet goed uit voor buitenlandse verzendingen (ofwel heb ik niet goed gekeken).

Link naar reactie

Abo op Scootitude: ofwel via http://www.scootitude.com/?page_id=2

ofwel via een bon (uitknippen of copieren)in een nummer van Scootitude,betaling met cheque bancaire of postal op naam van POP Editions/Scootitude abonnements-13 Avenue Emile Arène-83210 Sollies Pont. en verzenden per brief naar voorgaande adres.Er zijn meer en meer krantenwinkels waar Scootitude te koop is,laatste nummer (nr9) vanaf 17 nov.

Link naar reactie

@vespa viking, dacht dat dat alleen was voor franse abonnementen, niet internationaal. Dan moest dat per post maar heb dat nu nog nooit gedaan.

@tyrian, kunnen we idd. Zullen eens afwachten of er mensen zijn die wel een abonnement hebben.

Link naar reactie

Ik heb nog eens een poging gedaan om een mail te sturen. Blijkbaar heeft niemand hier daar echt een abonnement op.

Vorige keer hebben ze wel niet de moeite gedaan te antwoorden. Hopelijk nu wel maar vrees er wat voor.

@ tyrian, ken jij een gazettenwinkel linkeroever/Zwijndrecht die dat kan bestellen? Dan kunnen we dat combineren? Misschien dat er nog mensen mee willen doen. In IMS geraak ik altijd moeilijk.

Link naar reactie

6 x € 6,00 = € 36,00

internationaal jaarabonnement = € 45,00

ik haal hem wel gewoon bij IMS, onderweg kan ik dan nog een koffie en croissant meepakken :-)

Link naar reactie

Jaarabonnement is idd duurder dan losse nummers. Ik vond vorige maand toevallig nr 8 in een winkelke. Heb pas ook nr 9 gekocht en een mailtje gestuurd om de vorige 7 nummer bij te bestellen. Na een paar dagen een vriendelijk mailtje gekregen om de betaling te regelen. Ik ben dus in blijde verwachting van de eerste 7 nummers. Wel een leuk boekske en ge kunt uw Frans wat oefenen. En nr 8 was bingo: Een Lambretta Special versus een Vespa Sprint. Heb ik nu net toevallig die twee zekers...

@ Singelee uit Beveren: Lezen voor 1 euro 't stuk? :)

Link naar reactie

dit kreeg ik als antwoord :

Bonjour,

Vous pouvez vous abonner depuis la Belgique pour 6 n° et 45 € / an :

Pour cela, envoyer un coupon réponse disponible dans le magazine ou sur www.scootitude.com à :

POP EDITIONS / SCOOTITUDE ABONNEMENTS

13 Avenue Emile Arene

83210 SOLLIES PONT FRANCE

Pour le règlement les coordonnées bancaires sont :

POP EDITIONS SARL

IBAN

FR76 1751 5900 0008 0005 0129 173

BIC

CEPAFRPP751

N'oubliez pas de préciser votre adresse postale pour l'envoi.

Merci et à très bientôt !

--

Emmanuel PANDER

Pop Editions I Editeur Scootitude Magazine

3, Allée de la Grande Terre

78170 La Celle St Cloud - France

T : +33 6 86 73 54 06 - F : +33 9 59 27 46 11

www.scootitude.com

Link naar reactie

Merci Chris, maar ga ze ook proberen te bestellen. ;-)

Johanr, bedankt voor de info. Ik ga wel voor het abonnement gaan. Vervoer kost mij meer en in Antwerpen is die altijd al weg.

Link naar reactie

Ik heb Nr9 en mijn ontbrekende nummers bij Classic Scooter Beersel gekocht.

Ook aan 6 euro het stuk.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...