Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Halloweenrit rit Gent


nero

Aanbevolen berichten

Als het ongeveer hetzelfde is als verleden jaar:

- samenkomst bij De Pauw om 19.00u (met aperitief)

- na een (half) uurtje start de rit met politiebegeleiding door het centrum van Gent (zonder te stoppen aan de rode lichten of voorrang te moeten geven :) )

- dan volgt er nog een tussenstop waar men heerlijke soep kan drinken

- nadien wordt er naar het clublokaal gereden waar de rit eindigt. Verleden jaar waren daar hotdogs voorzien.

- het is de bedoeling dat zowel rijder als vespa verkleed worden of toch één van de twee.:))

- de rit was toen zo'n 50km en eindigde rond 11.30u.

- er waren toen een kleine 100 vespa's.

Maar wat het dit jaar wordt is een verrassing, zoals elk jaar!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

De vorige editie waren er een honderdtal deelnemers waarvan 1 van Edingen voor zover ik me nog kan herinneren . Deelnemen is gratis. De rit duurde verleden jaar een kleine twee uur, dat was met de tussenstop (waar er gratis soep en broodjes waren) inbegrepen. Aangezien de rit elk jaar een ander parcours volgt. Weet enkel het bestuur en zij die hem testreden de juiste afstand. Laat dat je echter niet weerhouden om een toffe ervaring op te doen!

Link naar reactie

@Bialetti: als je het forum beetje zou lezen, dan zou je zien dat er al een topic is waar de club de Halloweenrit heeft aangekondigd!

Zal de link erbij zetten voor als je het niet zou vinden :-))

http://vespaforum.be/index.php?q=nl/node/17289

En normaal gezien zou je ook een mail hebben gekregen zoals alle andere leden, of uw mailadres is niet juist :-)

Grtz Michel

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Da's riscant. Valt ook nu en dan (veel) in panne .

In 't slechtste geval kunnen we nog altijd van 2 defecte vespa's één goede maken.:)

@Eric: als de wet van Murphi toeslaat mag ik alle kilometers een moteurken gaan verstoppen, maar lachen gaan we in ieder geval!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Voila, de vespa is versierd geraakt en de kledij ligt gereed. We zijn er klaar voor!

@Michel: morgen rijden we eerst naar Oudenaarde om Lievin op te pikken. Met 3 vespa's en nen volautomatische GPS zullen we er wel geraken zeker. :)

Tot morgen!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Alles is in krukken en kannen,ik zou ieder nog willen aanmanen om op tijd te vertrekken,het vertrekuur wordt namelijk gerespecteerd,

namens de club,leden en bestuur van harte welkom vanavond op een weer leuke editie van onze al vrij bekende rit:-)

Wees sowieso niet alleen voorzichtig onderweg naar Gent,maar ook tijdens de rit staat veiligheid centraal,en vergeet niet op tijd in je

spiegels te kijken voor de wegkapiteins die ervoor zorgen dat jullie zonder zorgen of obstakels de Gentse kasseien kunt trotseren.

tot vanavond...euh...whoeeeeeeee:-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...