Ga naar inhoud
Vespaforum.be

50 special vermogen verlies


sidvespa

Aanbevolen berichten

gisteren naar een scootertje gaan kijken dat niet zo goed liep en na het stilleggen niet meer starte.

dus eerst lucht regel vijs aan carbu bij geregeld .

benzine darmpje ingekort.

en een warmere bougie gestoken

nu reed hij al iets beter en starte hij ook terug na het afzetten

maar en nu hier mijn vraag in neutraal gaat hij goed in toeren maar in versnelling is dit er echter niet meer en heeft hij gewoon geen power en in 4é valt hij zelfs zo goed als dood

iemand die weet waaraan dit euvel kan liggen

grtz sidvespa

Link naar reactie
  • 1 maand later...

goed even terug naar boven brengen

ondertussen geprobeerd waneer de scooter van de grond is (het achterwiel),hij gaat dan goed in toeren maar als hij belast is valt hij nog steeds dood in 4é versnelling

niemand suggesties ?????

grtz sidvespa

Link naar reactie

bedankt al voor de tip felice ,ik zal morgen eens zien welke er juist in zit maar het lijkt me raar de vespa zou in het verleden wel goed gereden hebben zonder dar er daar vernaderingen aan zijn gebeurt (dit is wat de eigenaar me gezegd heeft dus ik hoop hierop te kunnen vertrouwen )

grtz sidvespa

Link naar reactie

er zit nu een 51 sproeier in morgen het hele zootje ook voor de veiligheid eens goed uitblazen met perslucht (op het werk )

dus iemand hier in de buurt die een 48 of zo heeft liggen eventueel ook een 53 om eens te testen of een complete carbu 16/10

anders zal het een van de dagen eens bij de sam paseren zijn

grtz sidvespa

Link naar reactie

hallo

daarstraks dus bij de sam geweest en had geluk dat de rob daar ook juist was. even aan beide personen het probleem uitgelegd en rob melde mij dat sproeier juist te klein zou zijn

dus een paar sproeiers gekocht en nog voor alle veiligheid een nieuwe vilten pakking voor aan de carbu naar de carbu buis,en op het werk het hele zootje eens met perslucht uitgeblazen.

met nu de sproeier van 53 erin gaat hij volgens mijn eerste test goed was in de regen dus morgen hopelijk goed weer voor een tweede test ik hou jullie op de hoogte

hollow alvast bedankt om mij in de goede richting van de sproeiers te sturen ;)))

grtz sidvespa

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...