Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Effe voorstellen


Thirteen

Aanbevolen berichten

Ik heb ivm de vespa een beetje te personaliseren een paar exclusieve stickers gezien op www.sexypinupstickers.com Nu vroeg ik me af of er hier iemand weet of er in Belgie of Nederland een verkoopadres is, want een stickertje bestellen uit de VS lijkt mij toch nogal belachelijk. Ik had ook al zitten denken om het te laten spuiten (airbrush), maar vermits ik graag al eens afwissel of verander ga ik dat best niet doen.

@JJP: Matje ligt er enkel op om te rijden hoor, ben bang dat anders de lak beschadigd word door een steentje dat aan mijn schoen blijft plakken.

Grtz

Link naar reactie

Heb bij mijn eerste echte rit al wat mankementjes ondervonden. 3de versnelling is gaar, waarschijnlijk schakelkruis dat kapot is, en bij de verlichting zat ook iets niet goed, waarschijnlijk de verkeerde lampjes (te zwaar, niet goed aangesloten)

Joep van Vintage scooter heeft haar dus vanochtend opgehaald en gaat haar volledig op punt zetten, ook gaat hij eens bekijken wat het me kost om om te bouwen naar 10" velgen. Graag had ik dat allemaal zelf gedaan, maar mijn drukke leven laat het niet toe hier zelf aan te beginnen. Ik ben al blij als ik eens een uurtje vrij ben om eens een tourke te gaan doen.

Grtz

Link naar reactie

Waardoor het komt dat de scooter sneller gaat dan verwacht weet ik nu ondertussen ook al gedeeltelijk; het is me opgevallen dat er een dellorto 19/19 carburator opzit en een luchtfilter van Polini. Cilinder heb ik nog niet kunnen bekijken, welke of hoe groot hij is. Zou het kunnen dat ik met een originele 50 cc in combinatie met een grote carburator toch al die snelheden haal?

Grtz

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Weeral even geleden dat ik hier nog iets gepost heb.

Ik heb ondertussen een monopesto zadel gemonteerd en 10'' wielen met Michelin S1 bandjes geplaatst.

Een heel ander zicht al.

Heb van op vakantie ook een leuke sticker meegenomen.

Een dezer dagen zal ik eens wat foto's posten, fototoestel ligt bij mijn vriendin.

Grtz

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...