Ga naar inhoud
Vespaforum.be

bij de club van de gevallen vespisten


sprangers_stefan

Aanbevolen berichten

vanaf vanmorgen hoor ik nu ook bij de club van degenen die al zijn gevallen, en niet meer bij degenen die nog moeten vallen...

ik reed achter een wagen, en blijkbaar zag de wagen die van links kwam me niet, ik rijd altijd tegen het midden van de rijbaan zodat ik goed opval; en nog zien ze ons niet.

bij alle geluk was het tegen 30 km, en is er niets aaan mijn wesp, enkel een blauwe knie en wat schaafwonden...

Link naar reactie

daar rijd ik altijd ter hoogte van de bestuurder, dat hebben me zo op de rijschool geleerd.

daar val je het best op zeggen ze, en dat ervaar ikzelf met de wagen ook dus met de vespa let ik hier extra hard op dat ik niet in de blinde hoek terecht kom; omdat iedereen weet dat je als autobestuurder ook niet alles kan zien.

het was brute pech denk ik...

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Zo, dit is waarschijnlijk het debielste wat men kan doen...gereviseerd blokje terug onder frame steken, alles aansluiten maar niet controleren of de achterrem fatsoenlijk pakt. Vertrekken en bij het eerste kruispunt tot de conclusie komen dat die niet gaat! Voorrem gebruiken en patat, tegen de kust :) (nog lekker natte baan ook nog) Gelukkig beschermende kledij aan en niet te snel gereden. Krassen op de bil en spatbord en morgen waarschijnlijk stijf. Duh !

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...