Ga naar inhoud
Vespaforum.be

to px or not to px?


bv

Aanbevolen berichten

dankzij dit prachtig magnifiek super forum ;), heb ik vernomen dat ze de px weer gaan uitbrengen.

zelf was ik van plan ne gts te kopen, maar dieje px'kes zijn toch wel meer nen "echte". Wat zijn de voor en nadelen van zo een handgeschakelde tweetakt?

Link naar reactie

Plastic vs Classics hoort onder begeleiding van bier besproken te worden. Op het forum krijg je alleen maar hele sterke meningen die tegen elkaar op botsten, als je niet uitkijkt. Dus zoek een club bij jou in de buurt, en ga eens naar een meeting.

1 overweging is alvast dat die PX pas in oktober voorgesteld wordt op een beurs, dus pas volgend jaar ergens te koop zal zijn.

Link naar reactie

hoi

heb me een in augustus een 'echte' p125x aangeschaft van 1980. Grapje ze zijn natuurlijk allemaal echt.

Ik speelde al lang met het idee om een Vespa aan te schaffen en heb dan maar dadelijk een oldie aangeschaft met alle voor en nadelen. Tja op een moderne scooter is het starten en rijden maar en met een oldie is het alles zelf doen en overal aan denken. Die nieuwe PX zal die ... oldie (nadelen) opletten wat ik zeg want het zijn natuurlijk geen nadelen maar als je al met een nieuwe Vespa gereden heb is het natuurlijk niet zo makkelijk...maar het gaat erom wat je zelf wil. Mijn Mondeo automaat gaat ook veel vlotter dan een handgeschakelde

Volgens mij mag 2 takt niet meer geproduceerd worden? Is het niet een hedendaagse PX die aan alle milieu normen moet voldoen. En ook nog handgeschakeld? Moet het toch ook eens gaan lezen.

Tja of wachten of ...

veel succes

Frank

Link naar reactie

Ze zullen waarschijnlijk maar euro3 norm gemaakt worden en dan nog maar voor efkes denk ik .Dan kunnen ze de prijs flink omhoog drijven omdat het waarschijnlijk een beperkte oplage gaat worden . Dat noemen inspelen op een rage ( kunnen waarschijnlijk niet verkroppen dat lml nu 4takten op de markt heeft gebracht). Als ge ne px wilt kopen kunt ge beter nu ne goeien 2de hands kopen of ne lml(nieuw), want binnenkort zal de prijs van 2de handsse dan ook wel weer omhoog gaan.

Link naar reactie

kzal mn licht es gaan opsteken bij ne dealer in de buurt (of weten ze zelf nog niet veel)?

khad al zoiets opgevangen dat den px niet veel duurder zal worden dan ne lml. paar honderd euro, en da zal de meerprijs zijn van de logo's misschien? ;)

en bij ne 2 takt, moet ge dan additieven gebruiken bij het tanken? meende dat ik iets over "sip" of zoiets gelezen had?

Link naar reactie

kzal mn licht es gaan opsteken bij ne dealer in de buurt (of weten ze zelf nog niet veel)?

khad al zoiets opgevangen dat den px niet veel duurder zal worden dan ne lml. paar honderd euro, en da zal de meerprijs zijn van de logo's misschien? ;)

en bij ne 2 takt, moet ge dan additieven gebruiken bij het tanken? meende dat ik iets over "sip" of zoiets gelezen had?

Link naar reactie

nikste additieven, gewoon 95 of 98 tanken en 2-taktolie

(1:50) 2-taktolie bijdoen in je naftbak als je zelf gaat mengen

anders gewoon 2-taktolie in oliereservoir

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...