Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aankoop advies de theorie


sindo

Aanbevolen berichten

@buddah excuses zijn niet nodig. En zoals ik eerder vermelde die 6 maanden waarborg is meestal niet veel waard en verwacht je allerminst dat een particulier dit ook zou doen. Je hoeft je dan ook niet te verantwoorden, ik wilde allen maar mijn punt kracht bijzetten dat als je een 2de hands motor koopt nooit zeker bent wat voor kosten je gaat hebben achteraf. De meeste mensen, althans ikzelf, hebben een beperkt budget als het om de hobby gaat. Dan kan je beter iets lager mikken en wat reserve houden, just in case.

Link naar reactie

Trouwens je ziet veel "leken" direct de stap zetten naar een zeer oud model, dikwijls in de buurt van Hever en consoorten. Er is duidelijk een hype en het gaat meer om de looks dan wat anders dat is duidelijk. Als je toch voor een oud model kiest dan wil je toch iets authentieks en niet enkel een papiertje dat je Vespa van 1965 is bv. ik begrijp het niet. Ik rij zelf nog niet lang met de Vespa maar rij al jaren met Harley en daar is het net hetzelfde, het gaat om de naam en ik wil de oudste duurste ... . Maar soms wil je gewoon ervaren hoe het is om met een Vespa te rijden voor een redelijke prijs, en dan is volgens mij een PX een goede keuze. Over de prijs Heb ik mijn mening al gegeven maar ik hoor graag andere meningne en ervaringen. En zoals met drugs je begint soft en wil steeds meer tot je ergens een originele Faro Baso op de kop tikt :).

Grtz

Sindo

Link naar reactie
hey Sindo waar is dit een reply op?

sorry op deze topic http://www.vespaforum.be/index.php?q=nl/forum/topic/16549

maar ik vond dat we de discussie ergens anders verder moesten voeren om de oorspronkelijke topic niet verder te vervuilen

Grtz

Sindo

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...