Ga naar inhoud
Vespaforum.be

....


PhilipL

Aanbevolen berichten

Tis zeker ook leuk dat elk dorp en misschien wel elk gehucht een clubke krijgt hè... ...

das toch geweldig? stel da ge verhuist, dan weet ge tenminste dat er een vespa club is

Link naar reactie
Tis zeker ook leuk dat elk dorp en misschien wel elk gehucht een clubke krijgt hè... ...

Neuhhh...

Ik kom wel eens naar ulle welkomstdrink dan!

Santé, GLrode

@GLRODE : vooraleer je commentaar geeft, neem eerst eens een les aardrijkskunde. Diest is noch een gehucht, noch een dorp. En mensen zoals jij, hoeven niet te komen. Bedankt.

Link naar reactie
Tis zeker ook leuk dat elk dorp en misschien wel elk gehucht een clubke krijgt hè... ...

Neuhhh...

Ik kom wel eens naar ulle welkomstdrink dan!

Santé, GLrode

@GLRODE : vooraleer je commentaar geeft, neem eerst eens een les aardrijkskunde. Diest is noch een gehucht, noch een dorp. En mensen zoals jij, hoeven niet te komen. Bedankt.

Een club willen beginnen en al direct zeggen dat er mensen niet welkom zijn?

En geloof me ,ik ken Diest wel. (heb er mijn leger dienst gedaan)

Link naar reactie

Ik vind het spijtig dan mensen niet eens gewoon deftig kunnen reageren ipv altijd de grapjas willen uit te hangen, dat zou veel misverstanden vermijden en zou het soms allemaal wat minder energie en moeite kosten. Maar zoals jullie zien, is de oproep al verwijderd omdat er blijkbaar al een initiatief bestaat.

Link naar reactie
@PhilipL, als ik van jou was zou ik aansluiten bij VCL, das een toffe bende en GLRODE is daar geen lid van

Da's gesproken se, ale dat eerste deel toch ;)

Maar efkes serieus nu. Mocht je willen mee rijden, laat gerust iets weten. Meestal bollen er wel wat leden samen vanuit Diest naar een ontmoetingspunt (afhankelijk van waar we heen gaan, maar meestal in Haasrode)

Nu zaterdag pik ik bv iemand op in Diest om naar Eksel te rijden ...

Verder niet te veel aantrekken van al het gebrul, allemaal goed bedoeld denk ik ;)

Groeten!

Benny

Link naar reactie
@PhilipL, als ik van jou was zou ik aansluiten bij VCL, das een toffe bende en GLRODE is daar geen lid van

Da's gesproken se, ale dat eerste deel toch ;)

Maar efkes serieus nu. Mocht je willen mee rijden, laat gerust iets weten. Meestal bollen er wel wat leden samen vanuit Diest naar een ontmoetingspunt (afhankelijk van waar we heen gaan, maar meestal in Haasrode)

Nu zaterdag pik ik bv iemand op in Diest om naar Eksel te rijden ...

Verder niet te veel aantrekken van al het gebrul, allemaal goed bedoeld denk ik ;)

Groeten!

Benny

Ik voel me al terug veel beter...bedankt Benny. Bekijk het nog even waar ik me aansluit...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...