Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Win de Coca-Cola light Vespa


Black PX

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Ik heb dus zo'n exemplaar gewonnen (zag de wedstrijd trouwens hier op de site)

Wil hem graag een tijdje houden, maar heb geen zin om met die reclame rond te rijden. Zouden die letters makkelijk weg te werken zijn of echt in de lak verwerkt zijn? Iemand ervaring met gewonnen scooters met reclame op, kunnen delen makkelijk herspoten worden? of heeft iemand andere ideeën? (stickers of zo?)

Link naar reactie

Inderdaad goe voorstelleke Bart - maar dan moet hij der ni te lang mee rijden.

In het geval van Matn zou ik hem zelfs particulier te koop stellen - er zijn altijd mensen die aan dergelijke spullen een extra waarde geven. 'k Zou zeker de stickers ni trachten te verwijderen want dan hou je een "gewone" lx over

Alléz succes maar weeral met je aanwinst - grts frutsab

Link naar reactie

ja behoudt die coca cola maar, er zijn genoeg coca cola freaks die veul geld over hebben voor zoiets...

enneuh ivm met dat half jaar rijbewijs: motorijbewijs! (kost veel, ma is de moeite, pak dat je voor die colavespa 2000 eurotjes krijgt, een 600 euro rijbewijs en dan hebt ge nog 1400 over voor nen 2e hands PX die ge voor dat geld zeker rijdend en in redelijke staat moet kunnen vinden)

Link naar reactie

Ga je binnenkort met Sunjets op vakantie kan je bij een bepaalde hotels een Vespa winnen.

Toevallig heeft het vrouwke zo een hotel geboekt.

Als ik bij de gelukkige ben laat ik het jullie weten.

Verzeker nen 50CC ke

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...