Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Tucano Urbano - Armadillo jackets


YY

Aanbevolen berichten

heb van horen zeggen ,ergens in gent aan het zuid,maar ben niet zeker ,heb horen zeggen dat deze winkel de enige verdeler zou zijn van die collectie , die leverancier uit courcelles zou enkel nog jassen verkopen,maar niet meer de nieuwste collectie. Ik zeg het nog eens ,heb dat horen vertellen.

Link naar reactie

ik weet nog wie het mij verteld heeft ,maar voorlopig heb ik de winkel nog niet gevonden in Gent.De leverancier uit courcelles zou niet meer de nieuwste collectie hebben van t-shirt en dergelijke,wel van jassen en ander materiaal,Ik blijf zoeken naar die bewuste winkel (als het wel degelijk de waarheid is )

ps ,die leverancier uit courcelles ,daar is niks mis mee hoor ,toffe pee,kwaliteitsmateriaal,ik heb daar supergoede handschoenen gekocht en heeeel tevreden over

Link naar reactie

Beste lezers,

Er is geen verdeler meer in Gent voor de t-shirts,maar 4 in brussel,namelijk etterbeek,ukkel,anderlecht en ixelles,in regio gent kan je alles bestellen bij vromoto,dus het blijkt niet te kloppen wat ze mij vertelden,de leverancier uit courcelles kan nog alles leveren ,Heb hem zelf gebeld om de waarheid te weten,zodat er geen misverstanden ontstaan

groetjes Raf

Link naar reactie

Heb ook reeds positieve ervaring met leverancier uit courcelles voor wat betreft Tucano Urbano, zijn gegevens zijn:

Garage Vincent SPRL

Rue Général de Gaulle 59-110

6180 Courcelles

Tel: 071/45.09.22

Fax: 071/46.02.30

info@garagevincent.be

Jim

Link naar reactie

Op de site van Armadillo zijn het echte dieven.

Vergelijk de prijzen maar eens in GBP versus EUR. Zij gebruiken nog een wisselkoers van 5 jaar geleden denk ik.

Stuurde hen al een paar mailtjes hieromtrent zonder antwoord uiteraard.

Trouwens bij de landenkeuze staat Belgie zelfs niet tussen.

BPX

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Voor Tucano Urbano collectie --> shop@scooterpassion.be

Regio Borgworm (enkele km van Tongeren, Sint-Truiden, Landen, Tienen,...)

Als jullie interesse hebben, zal de catalogus van de collectie 2010 beschikbaar op de stand van Scooter Passion op de Custom Show in Antwerpen...gewoon vragen

www.scooterpassion.be (under construction)

logosignature.jpg

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...