Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Scootrs uitlaat oorverdovend


olivier_vespa

Aanbevolen berichten

met een expansiepijpke gade altijd da ferm vet zoet klinkend geluid hebben, maar das ni zo fijn om rustig door de straten te tuffen.

Trouwens in mijn ervaring vond ik de DR veel leuker in combi met een sito plus dan met bijvoorbeeld de simonini. De snelheid op top was wel groot (10km/h trager) maar op lagere toeren trekt de sito veel leuker. En het geluid is menselijk aanvaardbaar :P

Link naar reactie

Ik heb nen ScootRS steken, in combinatie met een pinasco 177cc. En inderdaad, dat maakt wel wat lawaai, maar kvind het best aanvaardbaar (zolang hij maar niet los hangt :P ). Zoals Bart zegt: een expansiepijp gaat altijd veel lawaai maken, denk niet dat een SIP performance minder lawaai gaat maken.

And remember: Loud pipes saves lifes (hard pijpen maakt het leven aangenamer, als je de vertaling wenst...)

Link naar reactie

niet te doen is subjectief hé

ik rijd al een jaar met een scootrs, ik vind da nie erg, de buren etc... zijn (iets) minder blij ;-)

pfff laat ze maar boos kijken

Link naar reactie
voor mij is het te doen daar niet van :P maar je moet eens in Brugge door een winkelstraat rijden. de mensen kijken gelijk dat je van een andere planeet komt ! :P

whoehahaha, ik doe hier in Leuven nie anders,

ooit stak er eens een agent zijn 2 vingers in zijn oren toen ik door de Bondgenotenlaan reed, zijn collega kon er wel mee lachen :-)

Link naar reactie
wat bedoel je met het feit dat m'n uitlaat "gaar" is ? =)

dat je demper misschien niet goed meer dempt omdat je binnenwerk niet meer goed is ?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...