Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa probleempjes + vraagske


cee

Aanbevolen berichten

Hallo,

enkele vraagskes:

-ik heb dit model vespa http://img47.imageshack.us/i/vespavorne7hs.jpg/ en wou eens vragen of daar normaal gezien 'ne claxon' zou moeten inzitten want bij de oudere modellen is dit wel geloovek.

- mijn vespa start moeilijk, 5 @ 10x kicken op kickstarter na nachtje in de garage, als hij in neutraal staat, en ik geef gas, laat dan gas terug los, blijft hij nog efkes veel toeren maken voordat hij terug begint te minderen. hij valt ook stil als ik in neutraal stop voor een rood licht of zebrapad, ook als ambriage wordt ingehouden. ik kan hem dan alleen draaiende houden als ik hem terug start, en af en toe aan de gas draai.

Volgens Sam van lambrettafinder waar hij nu binnen is, zat m'n carburateur los.

weet iemand wat dit misschien is? volgens internet denk ik 'valse lucht'

grtz,

Céé

Link naar reactie

Daar zit normaal gezien ne claxon in, ja. Rechts van de neus, op je beenschild, ter hoogte van waar langs de achterkant je handschoenkastje zit, zie je een "roostertje" (4 openingen). Daarachter zit je claxon. Als je je handschoenkastje demonteert, zie je die zitten. Hoogstwaarschijnlijk zit uwe claxon er nog wel in, maar werkt hij gewoon niet. Da's bij mijne PK50XL ook zo.

PS: Met dit weer is't niet zo abnormaal dat je een paar keer meer moet kicken hoor.

Link naar reactie
Daar zit normaal gezien ne claxon in, ja. Rechts van de neus, op je beenschild, ter hoogte van waar langs de achterkant je handschoenkastje zit, zie je een "roostertje" (3 openingen). Daarachter zit je claxon. Als je je handschoenkastje demonteert, zie je die zitten. Hoogstwaarschijnlijk zit uwe claxon er nog wel in, maar werkt hij gewoon niet. Da's bij mijne PK50XL ook zo.

ah oke, zal 1 van de dagen eens kijken, want staat momenteel bij lambrettafinder. maar hetgeen ik dan ook ni heb, is een knopje om die claxon te laten werken. staat dit normaal gezien naast uw pinker-knopje?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...