Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Lijstje met dealers, carrosiers, garagisten,....


Pieter1

Aanbevolen berichten

Of een lijstje...

Wie levert correcte service aan een correcte prijs ?

Wie verkocht je een leuke vespa met service ?

Waar kan ik terecht om de Vespa te laten herspuiten, of zandstralen en wie doet het super ?

...

Kortom, ik ben op zoek naar onze favoriete kleine of middelgrote zelfstandigen. Deze worden door ons, organisatoren vespaforummeeting, uitgenodigd. Ik zou er een kleine powerpoint presentatie willen bijvoegen, kort zenne, gewoon voorstellen wie ze zijn en wat ze doen. misschien staan ze ons ook wel persoonlijk te woord bij enige persoonlijke vraagjes.

Graag zou ik dus enkele mailadressen of websites gepost zien. Wat ze doen en waarom ze op het lijstje voorkomen.

Je begrijpt dat een SIP e.d. hier geen plaats hebben.

Wat ik hier liever niet wil zijn negatieve posts, je mag kritiek hebben, het is helemaal niet de bedoeling iemand schade te berokkenen, integendeel. Dealers afbreken doe je maar terplaatse.:-)

Deze post kan misschien een referentie worden voor nieuwe vespisten.

Pieter en de rest.

P.S. ik kan er geen 100 uitnodigen hé. Max een stuk of 10, zo groot is dat café niet.

Link naar reactie
Wat ik hier liever niet wil zijn negatieve posts, je mag kritiek hebben, het is helemaal niet de bedoeling iemand schade te berokkenen, integendeel. Dealers afbreken doe je maar terplaatse.:-)

ik meen mij te herinneren dat jij iemand op basis van één telefoongesprek toch maar even publiekelijk hier te kakken hebt gezet! en de rest... :(

sorry, maar dit moet er toch even uit!

Link naar reactie

je zegt : " hoe kan ik die contacteren"

Google is your friend man...(misschien wel de enige ;) )

GRAPJE

voor ge nen attack krijgt...maar dan kunde uzelf wel reanimeren zeker??als verpleegster zijnde? :)))

Link naar reactie

Speciaal om Pieter1 een hart onder de riem te steken ga ik eens iets positief posten! Het is tenslotte de tijd van het jaar om sukkelaars op deze aardkloot eens uit de nood te helpen (of er toch tenminste even aan te denken). ;-)

Je kan een hoop betrouwbare scooterdealers terugvinden onder links op dit forum. En ja, ze zijn betrouwbaar anders zouden ze daar niet tussen staan. Op veel websites van clubs vind je onder links of sponsors ook veel dealers allerhande. Een goed voorbeeldje: http://www.vespaclubgent.be/Site/Sponsors.html Hier vind je dealers die je kunnen helpen als je brokken hebt, adresjes voor zandstralen, spuiten, poederlakken, motorkleding, etc...

En er is natuurlijk altijd de zoekfunctie.

Hier staan kleine en middelgrote zelfstandigen tussen en ook grotere (zoals SIP...)

http://www.vespaforum.be/index.php?q=weblinks

Shops

Shops in Belgie

Classicscooter Belgie

Classicscooter Limburg

Fabriz-Art Kunstatelier

Lambrettafinder

Legend's Bike

LML Scooter.be

Scooter Service

Scootermarket Belgie

SDN Scootershop

Vespa Classic Parts

Vespazone

Shops in Nederland

AVB Classic Scooters

Shops Internationaal

American Scooter Center

Beedspeed: scooter spares & accessories

Easyparts

Giorgio Notari

Grand Sport

Rollerladen

Rollershop

Saigon Scooter Centre

Scoot Graphics

Scoot RS

Scooter Center

Scooter Emporium

Scooter West

Scooter Works

Scooters Originali

Sip Scootershop

Speedo King (Kilometertellers)

Stoffi's Garage

Vespa Parts

Vespa Shop

Vespa Vintage Parts

Worb 5 Scooterparts

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...