Ga naar inhoud
Vespaforum.be

lambretta 'autoroller'


nice guy

Aanbevolen berichten

Daar ik nu een computermoment geniet had ik graag in alle vrede een vraagje gesteld. Ik zit met een electrisch probleem bij mijn Lambretta, NSU -autoroller (1956). als ik des nachts wil rijden, en dezer tijden mijn lichten aanzet, valt mijn scooter regelmatig stil. zowel ik als mijn lieftallige echtgenote Jolien hebben reeds gezocht naar een slecht contact, maar het niet gevonden. Ook lukt het tot op heden niet om mijn scooter via het contact te starten. welkeen wil zeggen dat ik moet lopen. soms 5 meter, soms 250 meter. Is hier iemand van in de buurt van Gent die mij helpen kan. Ik geef jou veel liefde in de plaats en enkele frisse pinten. (graag een mailtje, daar ik niet zo een forum bezichteger ben)

voorts had ik graag enkele nuttige tips om dat voertuig herinteschrijven. en ja, ik weet dat de wet de wet is, maar toch zou ik die graag een heel klein beetje omzeilen.

voorts nog even mededelen dat de rondrit vanuit nieuwrode ook vanuit m'n 2pk met stoere hond en taarten gevuld een toffe ontmoetingsdag was en dat Jolien jullie blijkbaar massaal mijn maxi-singel heeft kunnen aansmeren, waarvoor veel dank.

gegroet Lieven.

Link naar reactie

dank voor uw gouden tip !

had geen weet van het bestaan...

voorts kan het heel goed zijn dat ik op het electriciensforum zal moeten zijn, maar dat heb ik nog niet gevonden. Het is geen evidentie als onervaren surfer in deze heuse chaos 'internet' genaamd.

Link naar reactie

heb gisteren een namiddagje onderzoek gedaan, en veronderstel dat je 2de optie inderdaad het probleem is, want bij het uitvallen van de motor, kan ik (aan genoeg snelheid) een beetje in mijn contact keuteren en vervolgens rustig verder rijden. Joleit Joleit.

bedankt voor de info.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...