Ga naar inhoud
Vespaforum.be

defensief rijden ja watte


ampersand

Aanbevolen berichten

arè lap! mijn grote vrees is werkelijkheid geworden! Gisterenmiddag compleet overhoop gereden aan de camille huysmanslaan in antwerpen door een personenwagen die me "niet gezien" had. Vol erop geknetst en serieus weggekatapulteerd. Gelukkig volledig in mijn recht en in bescherming genomen door de wagen die achter mij volgde anders waren de gevolgen heel wat dramatischer geweest. Ik kan het gelukkig nog navertellen en controle op de spoed viel al bij al nog mee. Zit hier nochthans serieus wat pijn te lijden maar heb wonder boven wonder geen al te zware kwetsuren. De grootste kloterij na van de shock bekomen te zijn is vast te stellen dat mijn nieuwe gts 250 na amper iets meer dan een maand rondgebold te hebben VOLLEDIG NAAR DE KLOTEN IS! Enfin verzekering zal dat wel oplossen maar dik balen natuurlijk. Gelukkig heb ik mene cosa nog zal dus voorlopig daar maar weer mee rond sjezen, heb er tenslotte zeven jaar ongevalvrij mee rongekast. Denk er aan je kan nog zo defensief rijden als je wil je blijft helaas ook steeds afhankelijk van de alertheid van anderen.

Have fun and be careful!

Link naar reactie

being there done that.

Veel sterkte en een goed genezingsprocess.

Je zal je de eerste tijd iets anders voelen als je met je vespa gaat rijden.

Kleine troost, waarschijnlijk ga je de nieuwprijs krijgen voor je scooter.

De kleine ramptoerist in mij vraagt om foto's

Bericht bewerkt (21.09.2005 | 14:34)

Link naar reactie

mja, al een geluk da ge het kunt voortvertellen want ik nen maat van mij kon het nimeer voortvertellen toen hij langs zij werdt gegrepen door een auto, hij was ook in zijn volste recht. dusja zo zie je maar, maar hopelijk heb je niet al te veel vrees om opnieuw op je (nieuwe?) vespa te stappen.

in alle geval beterschap!

Link naar reactie

Amai, amai, een spoedig herstel natuurlijk!

Hou alvast elk bonnetje bij, alle km verplaatsingen naar dokters ..kiné, dagen werkonbekwaam, foto's van kledij, verwondingen enz... dat wordt ene hele papierwinkel (spreek uit ervaring)

Link naar reactie

Veel beterschap.

Uit ervaring; eis instellen bij de tegenpartij voor:

- vestimentaire schade

- morele schade (pijn en smarten) op basis van tijdelijke werkonbekwaamheid

- medische kosten (originele verschilstaten mutualieteiten)

- Blijvende invaliditeit (als je deze al niet gebt haha)

- uiteraard expertise op de vespa (eventueel tegenexpert op basis van rechtsbijstand).

Als je vragen hebt , dan mag je mij altijd contacteren.

Ben nl. zelf verzekeringsmakelaar.

Veel beterschap en zo snel mogelijk weer tuffen op uwen vespa (kwestie van geen schrik te pakken).

Allez, het beste he.

Groeten

Pewe

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...