Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Naar Dakar voor het goede doel! Helaas nog niet op een vespa....


Laurus

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Via deze weg wil dan maar even jullie aandacht vragen voor het volgende.

Ik zal me eerst even voorstellen en vertellen wat we gaan doen. Mijn naam is Laurens de Rijke, ik ben 21 jaar oud en al enige tijd actief op dit forum, op 14 November aanstaande zal ik samen met twee studievrienden richting Dakar vertrekken met een Land Rover Discovery voor het goede doel! Helaas dus (nog) niet op de vespa... Eerst maar eens kijken hoe het met de auto gaat! In ieder geval rijden we voor de leprastichting en proberen hier dus zoveel mogelijk geld voor in te zamelen! Zie ook onze website: www.roughroads.nl

Momenteel zijn we nog druk bezig met de voorbereidingen, de auto moet nog een grote beurt krijgen en we zijn ook aan het kijken voor reserveonderdelen.

Mocht je het goede doel en ons willen steunen, laat het even weten, neem contact op met mij of via de website! Donaties zijn natuurlijk van harte welkom!

Veel bedrijven zijn namelijk bereid om in natura te sponsoren maar we willen natuurlijk ook geld ophalen voor de leprastichting!

Als jullie nog tips en tricks hebben dan hoor ik dat graag! Ook voor wat betreft het rijden/reizen in Afrika.

Alvast bedankt voor jullie hulp/aandacht.

Groeten,

Laurens

Ow en het is echt de moeite om even op de website te kijken! www.roughroads.nl

Link naar reactie

Hoi Laurens,

Alles goed met je?

Ik moet je zeggen dat dit een fantastisch initiatief is waaraan je met je vrienden meedoet.

Ik zou je graag steunen maar mijn geld is op. Als ik je voor november nog kan steunen zal ik dit ook doen! Hopelijk wordt het voor je en je vrienden een fantastisch avontuur waar je veel van gaat opsteken en nog een betere vriendschap gaat opbouwen. Het is mooi dat je dit wilt doen!

Proficiat!

Ben blij dat ik mijn Vespa van jou heb gekocht!

Veel succes!

Cedric

Link naar reactie

Mooi initiatief, jullie route door Marokko is niet de meest avontuurlijke maar verderop wordt dat ruimschoots goedgemaakt zie ik. Ik ben in oktober ook in Marokko en plan voor 2011 ook iets in de richting van West-Afrika.

Ik kan jullie enkel maar waarschuwen voor de grens met Senegal in Rosso, dit is een legendarisch lastige grensovergang. Ik zal zelfs rond Senegal rijden om daar niet te moeten passeren.

lees meer op:http://www.horizonsunlimited.com/hubb/sub-saharan-africa/recent-mauritanian-senegalese-border-experiences-40536?highlight=rosso

Veel plezier.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...