Ga naar inhoud
Vespaforum.be

restauratie VNB 3T


toon-77

Aanbevolen berichten

Gisteren was het zover,

bij een ander forumlid ben ik het voorschot gaan neerleggen voor een vnb. Helemaal in stukken, maar ook naakt metaal.. practhig beestje.

Een van de volgende start de restauratie, maar 1 ding had ik graag geweten. Weet er iemand of ik met het serienummer achter de originele kleur kan komen?

Link naar reactie

bij PPG hebben ze een converisielijst op de site, maar je moet er voor lid worden als dealer. Je kunt ook even zoeken op kleurcodes; er is niet lang geleden een scan langsgekomen waarin de Max Meyer codes uitgelegd worden per cijfer.

Ga ook eens informeren bij je plaatselijken autoverfgroothandel.

Link naar reactie

jama, gade me men voeten spelen? goed da ge af en toe op drank trakteerd, want anders...

In het keverwereldje zijn er zotten genoeg die hun hele kever met de borstel/roller te lijf gaan.. Ik heb ooit in australie een samba busje op 2 uur zien veranderen van kleur op een kamping... de politie keek wel een beetje vreemd toen de 4 jonge heren het terrein op vlogen, uitstapten en zeer enthousiast begonnen te verven, en eens klaar gingen ze er vandoor.. achteraf bleek dat ze van hun ouders het niet mochten, en niets beters vonden dan het snel snel te gaan doen op een camping...

zag er zelfs niet zo slecht uit.. van ver...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...