Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Death run Edingen


nero

Aanbevolen berichten

@Marcske: het is voor mij niet zo gemakkelijk om veel vooraf te plannen (de chaostheorie in combinatie met de wet van Murphi wil nogal eens toeslaan.:) )

@Marc: als Sprima en/of jij meewillen kan ik de rit op GPS (laten) zetten tegen dan, maar dat weekend is het ons jaarlijks "tuinfeest" in het rusthuis met waarschijnlijk een 700-tal hongerige maagden die moeten worden gestild en waar ik "technische" bijstand zal moeten aan geven. Eventueel kunnen jullie de rit zonder mij afhaspelen (snif) of anders zal je een andere datum moeten voorop stellen.-(

Groetjes, nero.

Link naar reactie

De afbeelding komt van de cover van een stationsromanneke (mooi van buiten maar inhoudloos) maar is op aandringen van moeder de vrouw "licht" aangepast. Als je the original wil zal je hem moeten bestellen in Australie:).

http://www.cornstalk.com.au/pix/103871.jpg

Er is nog een waterkansje dat de rit de 12de september kan doorgaan. Volgende week eens met mijn bazen aan tafel gaan zitten.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

"The Author of hungry Women"

hehehehehhehehehehhehehhehehhee

Als ik hier op de vorige pagina lees: 700 hongerige maagden...

Dan kan ik maar 1 ding besluiten, je hebt zelf dienen boek geschreven ! ;-)

Link naar reactie

Vandaag de rit nog eens over gedaan met Thomas achterop. Alle straatnamen genoteerd (volgens de bordjes en/of de GPS) en de rit nog "lichtjes" aangepast. Vanavond alles keurig? uitgestippeld op google earth, maar daarmee stopt het. Ik kan de route niet opslaan in een map om door te zenden naar een "connaisseur", laat staan om ze over te brengen naar mijn tomtom.

Iemand raad?

Als het op zaterdag 12 september enigzins droog is ( anders zal het idd een dodenrit worden) gaat de rit door! De maagden zullen maar even moeten wachten voor ze gestild worden.:))

P&C: ik verwacht dan ook de voltallige bende uit Halle en omstreken, aan u de eer om ze te mobiliseren:).

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Deze morgen nog eens de handleiding doorgenomen en zowaar, ik ben geslaagd om via "TYRE" de route op mijn GPS te krijgen. Straks eens proberen of het effectief lukt om via gps de route te rijden, als ik ze tenminste terug vind op mijn Tomtom. :)

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Op Wieze zal er dit jaar niets te rapen vallen en op de geuzentour gaat het regenen. Dus, ga gauw eens smeken bij uwen baas of ge de datum nog moogt veranderen (zegt anders dat hij of zij zijn gyprocplaten kan steken waar ik het gedacht heb:).

Nog geen nieuws van onze salonrocker?

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...