Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Bali


gem

Aanbevolen berichten

Leuke serie plaatjes.

Weten we inderdaad waar de Longhorn verkoper zijn waar haalt:

http://www.customscooter.nl/

Je foto's vertellen niet zoveel, behalve beroerde arbeidsomstandigheden. En is niet alles al verteld?

Je plaatjes zijn net te klein voor de details (zoals werk aan het blok), en wat er tussen het roestige frame en de blinkende lak zit, is juist wat we willen zien :)

Link naar reactie

Het klopt dat de werkomstandigheden beroerd waren,maar ik heb nog erger gezien.Is niet goed te praten.Wat de roest betreft:alles werd tot op het blank metaal weggeschuurd(en met de hand fijngeschuurd met waterschuurpapier).Zandstralen heb ik niet gezien.Ik heb hoge resolutiefoto's van de motor en daarop kan je zien dat de tandwielen en de andere onderdelen nieuw zijn.(te groot om te plaatsen).Ik had dit adres van onze gids die bij toeval ook een Vespaman is en ook lid van de Vespaclub van Bali.Volgens hem is deze de enige goede werkplaats.Ze willen ook onderdelen opsturen.Wat ik niet aan het doen ben is reclame maken voor deze zaak daar ik enkel kan oordelen naar wat ik daar en in andere workshops gezien heb.En neen ik ga er geen importeren.Behalve misschien onderdelen die hier onvindbaar zijn...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...