Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aanbevolen berichten

Zou er iemand mij een overzicht kunnen geven welke vaste kosten je hebt voor een 125 cc?

maar zoals verzekering, BIV, inschrijving,...

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Jip, en verzekering best te combineren met een autoverzekering van iemand uit het gezin, dat scheelt een stuk. Bij mij staat mijn vezekering van de vespa op mezelf als persoon in combinatie met de auto van mijn vrouw. (ik betaal 160€)

Link naar reactie

En welke makelaar doet dat, Watchout? Want dat lijkt me nog interessant...

Nu samen verzekerd met de auto van m'n vriendin bij Corona (kilometerverzekering). Slechtste service ooit, maar slechts 120€/jaar. (maar wegens de service sta ik wel open voor iets anders)

Link naar reactie

De prijzen zijn volgens mij wel niet enkel afhankelijk van je cilinderinhoud maar ook van je vermogen zodat sommige 125cc's meer gaan betalen dan andere of zelfs dan sommige 200cc's. (correct me if I'm wrong) Koppelen aan een bedrijfswagen kan idd doch wisselt onze leasingmaatschappij wel es en elke 3 jaar dit checken zag ik niet zitten. 'k Sta wel open voor iets goedkoper want 't is toch elke jaar een brokje als die betaaluitnodiging binnenkomt.

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Hoi,

een zeer goedkope olossing is CORONADIRECT. ze werken met een kilometerverzekering voor de auto en een gekoppelde verzekering voor de vespa. Ideale combinatie, want de kilometers die je rijdt met de vespa gaan van de premie van de autoverzekering af. Hoe meer je dus rijdt met de vespa hoe minder je betaalt voor de auto. Ik betaal 116 EUR voor de vespa GTS 125 super(BA en rechtsbijstand samen)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...