Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Iemand bestellen bij SIP?


Nik

Aanbevolen berichten

Ik zou een nieuwe pinkerrelais willen bestellen bij SIP, maar ik kom daarmee niet aan het minimumbedrag (blijkbaar 35€ effectief ipv de 25€ die ze aangeven). En heb nu ook niet meteen iets anders nodig.

Iemand die nog iets van SIP nodig heeft dat ik mee kan bestellen? Eventueel in omgeving Antwerpen/Mechelen, dan wil ik het zelfs nog komen brengen ;)

Link naar reactie

Ik zou eigenlijk ook nog wel iets willen bestellen, zone rubberen chromen rand om van de kuip naar de vloerplaat te gaan. Wil dit al lang bestellen, maar wacht totk nog iets nodig heb. Dit kost ook een 20-25 euro dus ook NET niet genoeg :)

Ben van Hoboken, Antwerpen.

Afspreken via mail?

Link naar reactie

Hey nik, ik had je al een mail gestuurd, heb nogmaals een mail gestuurd. Kijk eens in je box "ongewenste post". ik wou zo'n rubber/chromen kuiprand op rol voor mijn vriendin haar PKXL. Deze is spijtig genoeg niet meer binnen op sip...

Link naar reactie

Heel raar, heb inderdaad niks ontvangen voorheen. De laatste mail nu net wel. Ook niks in spam folder.

Heb anti-spam en anti-virus filter van telenet maar es afgezet. Die zou normaal wel niks mogen blokkeren maar toch...

Je bedoelt dit onderdeel toch: http://www.sip-scootershop.com/Products/90501000/Rubber+legshield+trim+w8mm.aspx ?

Was nog iets niet binnen, heb es gemaild wanneer ze denken dat het binnen is, en heb hiervoor ook ineens gevraagd. Benieuwd of ze reageren...

Maar nu heb ik dus nog steeds geen 35€ bijeen. Gette? :) (of iemand anders die nog iets nodig heeft, aanbod geldt nog steeds)

Link naar reactie

Dat was inderdaad het enigste onderdeel dat ik ooit is had besteld maar nooit heb aangekregen. Zat met hetzelfde probleem als jij :(

Maar ik ben momenteel nog bezig me een revisie en voorlopig heb ik nog niets extra kapot gedaan, moest ik nog iets nodig hebben dan laat ik het wel weten...

alleszins bedankt voor het voorstel ;)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...