BeRtO Geplaatst: 30 augustus 2005 Delen Geplaatst: 30 augustus 2005 Hoi, ik heb net op ebay een V31T gekocht. Ben al een beetje aan het rondzoeken geweest maar ik vind niet echt veel over dit model. Ik heb een lijst waar veel modellen op staan van op een site maar de 31 staat er niet bij. http://www.castel.nl/vespavsn/Framenumm ... veau_3.htm Heeft iemand meer info over dit model, is er iemand die er zelf eentje heeft of weet waar en hoe ik aan meer informatie kan geraken? Alvast bedankt Berto Link naar reactie
DJ Blackdisque Geplaatst: 30 augustus 2005 Delen Geplaatst: 30 augustus 2005 S p e c s: V30T - V33T 1950 - 1952 engine: single cylinder, air cooled 2-stroke induction: piston ported bore: 56.5 mm stroke: 49.8 mm cubic capacity: 124.8 cc compression ration: 6.3: 1 bhp at rpm: 4 @ 4500 lubrication: 5% transmission: 3 speed constant mesh primary drive: 22/69 (3.13: 1) 1st gear: 12: 1 2nd gear: 7.5: 1 3rd gear: 4.78: 1 clutch: wet - multiplate carburetor: Dell'Orto TA 17B main jet: 80 throttle valve: 3 needle jet: 105 ignition: contact breaker & coil ignition timing: 28 deg. BTDC breaker gap: 0.4 mm voltage: 6 volt max stator output: 6v-32w @ 4500 rpm wheels:8" wheel hubs: pressed steel tires: 3.50 x 8 max speed: 43 mph weight: 192 pounds http://www.scooterhelp.com/scooters/images/v33.pic.jpg Voila Link naar reactie
Arista Geplaatst: 30 augustus 2005 Delen Geplaatst: 30 augustus 2005 S p e c s: V30T - V33T Wat ik gevonden heb. (als het juist is want!!) Blijkbaar heb ik gepost op hetzelfde tijdstip als blackdisque en zelfde page hehe. Bericht bewerkt (30.08.2005 | 18:16) Link naar reactie
sidvespa Geplaatst: 31 augustus 2005 Delen Geplaatst: 31 augustus 2005 hallo berto ik weet het lijkt raar maar hier kan ik je ook mogelijk verder helpen ik heb in de garage naast mijn 400 ook nog een V32 staan dit is hetzelfde model als jouw V31 alleen is het bouwjaar 1952 ik heb deze zo een 2 jaar geleden van de eerste eigenaar gekocht deze oudere man had hem in 1952 nieuw gekocht en er tot 1962 mee gereden en hem dan in de schuur gezet waar ik hem dan heb uitgehaald om hem nieuw leven in te blazen hier is wat ik gedaan heb de motor is open geweest en de pakkingen als ook lagers enz zijn vervangen verder heb ik twee nieuwe binnen en buiten banden en handvaten geplaatst en er zit nieuwe elec bedrading in verder is hij nog zoals hij was na de foto's van de jouwe te zien ziet hij er op het eerste zicht goed uit ik zou zeker niet te snel over gaan op een voledige restauratie daar hij nog in orginele lak is en je dit nog maar zelden tegen komt je kan later nog steeds een voledige restauratie doen maar dan kan je nooit meer terug naar orgineele lak en ook al heeft hij hier en daar een krasje , blutsje of wat verfschade dit heeft ook zijn charmes grtz sidvespa PS je kan foto's van de mijne zien op stanmans site onder sidvespa Link naar reactie
maurice Geplaatst: 31 augustus 2005 Delen Geplaatst: 31 augustus 2005 http://homepage.sunrise.ch/mysunrise/ol ... s/v31.html Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.