Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Barcelona


oli

Aanbevolen berichten

laat je vespa NOOIT achter op of rond de ramblas want je bent hem gegarandeerd kwijt

lekker eten doe je in de overdekte markt op de ramblas zelf tussen de spanjaarden (alle soorten tapas) - achter deze markt is een zeer oude wijk/hoerenbuurt - klinkt gek maar daar zitten schitterende restaurantjes tussen (is best doenbaar om door te wandelen)

grts frutsab

Link naar reactie

als je van Barcelona een blijvende herinnering wil, www.namakubitattoo.com .

op de Carrer de Madragall is trouwens een heel goede mexicaan, den Chihuahua!

Link naar reactie

Euuhh, In barceleona staat het VOL met scooters. Je hebt evenveel kans dat ze hem in Antwerpen pikken als in Barcelona. Je moet hem wel vastmaken éh.

Trouwens daar hebben ze tenminste voldoende parking voorzien voor moto's wat ze in Belgie ook beter zouden doen...

Je mag wel geen bang hebben voor een krasje... ;)

Lekker eten kun je op vele plaatsen, maar echt een topper vond ik een visrestaurant die gelegen was onder de dijk in Barceloneta. Super vers, veel en lekker...

Link naar reactie

@ oli, als je een route maakt, rij dan zoveel mogelijk op departementales (D-wegen op de kaart). Nationals(N-wegen) zijn soms gevaarlijk voor trage scooters. Zeer goed voorbereiden is een must. Maak ruim tijd vrij om die afstand te overbruggen, dan is het een heerlijke rit! Als je wil, ik heb nog een routeplan via mooie wegen tot aan de pyreneeën. Stuur me een pb, dan stuur ik het door via mail.

Jou plan is goed doenbaar hoor, een vriend van me reed al 2 keer naar Portugal op een scooter, dit jaar gaat hij zelfs met een gts 300 naar Tunesie doorheen Italie...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...