Ga naar inhoud
Vespaforum.be

eerste vespaverzekering


wedz

Aanbevolen berichten

hallo, ik ga deze week ne vespa 125cc aanschaffen maar zoek nog een (goedkope) verzekering. Heb geen wagen op mijn naam staan dus is dit de eerste en enigste inschrijving. Zoek iets in het Antwerpse.. Welke prijsklasse kan ik trouwes verwachten? K heb hier totaal geen idee van ;-) Alvast bedankt! grtz, wedz

Link naar reactie

Ja zit wat in hetzelfde geval.

Heb wat liggen rondzien en de prijs zit zo rond de 250-270 euro. (BA + Rechtsbijstand)

De Alpha group is vooral goedkoop als je daar een autoverzekering of een familiale verzekering hebt/neemt. Anders zijn ze kwa prijs niet zo verschillend.

Heb al mijn verzekeringen/lening bij KBC en daar wilden ze enkel korting geven als ik ook een autoverzekring had. (dus niet familiale, etc...) Was wel wat in mijn gat gebeten.

Moest je nog een duidelijk goedkopere vinden mag je het hier altijd posten.

Link naar reactie

Langs de ene kant is het een beetje logisch dat je pas korting krijgt als je ook een autoverzekering hebt want als je niet met de Vespa rijdt, rijd je misschien met de auto ;-) Of je nu familiale, brand of zelfs een levensverzekering bij de maatschappij hebt doet er niet veel toe.

Langs de andere kant wel vreemd dat ik die korting kreeg omdat ik bij de zelfde maatschappij verzekerd ben als de auto die op naam van mijn vrouw staat want ik heb een bedrijfswagen...

Zo zie je maar dat rondkijken en vergelijken waarschijnlijk wel kan lonen.

Btw, ik betaal jaarlijks zo'n goeie 160€.

Link naar reactie

actell die vragen een 'rij-ervaring' van +18 maanden eer ze me willen verzekeren?? op wa slaagt da nu? Moest ik gezegd hebben dat ik al +18 maanden met Vespa reed was het geen probleem.. wa's da nu voor zever? De rest ligt spijtiggenoeg allemaal rond de 250/300 euro.. Alpha Group is OK, maar kben er niks mee omdat de vriendin de brand/familiale niet wil overzetten vanuit Ethias naar A.G.. So I'm stuck at the moment... :-/ Het blijkt dan zoals verwacht toch weer om 1 ding te draaien: "centen".. spaitig..

Link naar reactie

dan gade terug naar actell en ge zegt dat ge 18 maanden met de Vespa hebt gereden.

onze brand en familial zijn ook overgezet en het komt nog goedkoper uit ook!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...