Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Achtervalbeugel gts


kristofkegts

Aanbevolen berichten

Hey,

Kan iemand hier een aantal leveranciers opnoemen van achtervalbeugels voor ne vespa gts.

Ik weet dat er ene bestaat die met een bout boven het licht wordt vastgezet en vooraan op de twee originele bouten. Ze hebbe deze type bij vespashop ma wens hier niet meer te kopen. Kan iemand mij de leverancier hiervan bezorgen.

groetjes

kristof

Link naar reactie

http://www.sip-scootershop.com/Products ... S+250.aspx

deze worden bij sip verkocht, zijn anders dan diegene die je hier koopt, bevestiging voor is anders

Een merk staat er niet bij

Kristofke: als je niet in 1 bepaalde shop wenst te kopen waarom ga je dan niet gewoon naar een andere off. dealer? In Antwerpen zijn er immers nog een 3-tal dealers

Wat betreft vespashop, ik heb mijn GTS daar vorige week binnengebracht en had hem 's avonds al terug ('s ochtends binnengebracht), netjes hersteld voor een normale prijs. Voila als het goed is mag het ook gezegd worden

Link naar reactie

Het zijn niet de officiele stukken die ik zoek en de meeste verkopen deze.

Zeg niet dat vespashop slecht is maar zen reacties na dat je besloten hebt je vespa elders aan te kopen zijn erg. En heb er al men helmen al gekocht en dien mens blijft asgrante houding hebben. elders 6% gekregen en bij mij in de buurt wa doede dan?

Daar gaan das nu eenmaal de zakenwereld.

En nu zal ik eens zien na uwe link. :)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...