Ga naar inhoud
Vespaforum.be

LML standaard uitlaat nieuwstaat verkopen?


Tomvesp

Aanbevolen berichten

aangezien ik onder mijn LML een sito plus heb gestoken bij aankoop zit ik nu met een originele LML uitlaat op overschot. Heeft het nut dat ik deze blijf bewaren? Anders zou ik hem verkopen.

Groetjes

ik zou hem misschien toch bij houden want mocht er ooit een technische controle komen voor 2-wielers dan kan je hem er gewoon weer onder hangen ?

je gaat dat ding toch niet verkocht krijgen denk ik?

Link naar reactie
vraagske,hoe is het resultaat met uwe sito+?

En waar heb je die gekocht?rn prijs?

Zou dat op mijne px willen plaatsen.

Ben nog aan het roderen nmaar de andere aanpassingen zijn ook gebeurd. Ben al 2x naar de 85 gegaan en hij zou nog sneller kunnen maar nu hou ik het voorlopig nog rond de 60 km/u.

Link naar reactie
aangezien ik onder mijn LML een sito plus heb gestoken bij aankoop zit ik nu met een originele LML uitlaat op overschot. Heeft het nut dat ik deze blijf bewaren? Anders zou ik hem verkopen.

Groetjes

ik zou hem misschien toch bij houden want mocht er ooit een technische controle komen voor 2-wielers dan kan je hem er gewoon weer onder hangen ?

je gaat dat ding toch niet verkocht krijgen denk ik?

zou de sito + dan afgekeurd worden? En denk wel dat er ergens iemand rondloopt die een LML uitlaat zou willen kopen :)

Link naar reactie
vraagske,hoe is het resultaat met uwe sito+?

En waar heb je die gekocht?rn prijs?

Zou dat op mijne px willen plaatsen.

Ben nog aan het roderen nmaar de andere aanpassingen zijn ook gebeurd. Ben al 2x naar de 85 gegaan en hij zou nog sneller kunnen maar nu hou ik het voorlopig nog rond de 60 km/u.

off topic:als alles gedaan is,luchtfilter onder zadel weg ,luchtfilter bewerkt of vervangen door 1 van px,andere sproeier,luchttoevoer,sito+ enz gaat mijn lml ongeveer 90 en gaat nog traag door tot 95 op de teller maar dan mag je geen wind tegen of bergop hebben .

Link naar reactie

Yee menskes, is iemand er al in geslaagd om zijn standaard LML uitlaat te verkopen? :)

Ik wil de mijne ook verkopen. Een tijd geleden stonden er een aantal op kapaza, maar die zoekrtjes zijn nu weg, goed teken of niet?? :)

thx

tjubix

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...